شناسهٔ خبر: 31286141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| واکنش همسر ایکاردی به ادعای اولتیماتومش به اینتر

R1015163/P/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - همسر مهاجم آرژانتینی تیم اینتر به ادعای برخی رسانه‌های ایتالیایی درباره اولتیماتوم دادن او به نراتزوری واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (سه شنبه) برخی رسانه‌‌های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت ادعا کردند که واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی به باشگاه اینتر هشدار داده یا باید بازوبند کاپیتانی این تیم را به مهاجم آرژانتینی‌شان برگرداندند و بابت گرفتن آن از او عذرخواهی کنند یا اینکه این بازیکن 26 ساله دیگر حاضر به بازی برای آبی‌و‌مشکی‌پوشان نخواهد بود.

نارا اما این ادعا را تکذیب کرد و در پیامی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی به آن پاسخ داد. همسر و مدیربرنامه‌های ایکاردی در پیام خود نوشت: این شرم‌آور است! اینکه آنها (رسانه‌ها) همچنان دارند این چرندیات را می‌نویسند، حتی خطرناک‌تر است. حقیقت همیشه برملا می‌شود.

ایکاردی این روزها به دلیل مداوا و دوره ریکاوری نمی‌تواند برای اینتر بازی کند و دو بازی اخیر این تیم را هم از دست داده که البته این اتفاق به عوامل دیگری همچون نارضایتی او از تحویل دادن بازوبند کاپیتانی مرتبط دانسته شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما