شناسهٔ خبر: 31285700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس از وضعیت "سینا مریدی" که فعلا جایی در فولاد ندارد؛

سرنوشت تلخ بازیکن محبوب برانکو که نیم فصل به پرسپولیس نیامد!

سینا مریدی، هافبک جوان فولاد است که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و پیشنهاد جذابی هم دریافت کرد، در نهایت موفق نشد پیراهن تیم پرطرفدار پایتخت را بر تن کند و اکنون سرنوشت جالبی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مریدی که دو، سه فصلی است در ترکیب فولاد  می‌درخشد و بازی‌های درخشانی انجام می‌دهد، از وقتی با پیشنهاد حضورش در پرسپولیس مخالفت شده، برای فولاد بازی نکرده و مشخص هم نیست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

مریدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه‌ی فولاد آغاز کرد و وقتی به تیم اصلی رسید در پست دفاع چپ به میدان رفت. او بعد از مدتی توسط کادرفنی فولاد  به خط هافبک منتقل شد و به یکی از هافبک‌های دفاعی این تیم تبدیل شد. حضور مریدی در خط میانی با درخشش او همراه شد تا برانکو برای جذب‌اش اقدام و باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره با این بازیکن را آغاز کند.

سینا مریدی قصد حضور در تهران و امضای قرارداد با پرسپولیس را داشت اما باشگاه فولاد با این انتقال مخالف بود. مریدی که نمی‌خواست چنین موقعیتی را از دست بدهد، پای خود را در یک کفش کرد که قصد جدایی دارد و دیگر در فولاد نمی‌ماند. حتی پرسپولیسی‌ها بحث معاوضه‌ی او با گادوین منشا را نیز مطرح کردند اما باز به به نتیجه‌ای نرسیدند.

هافبک جوان فولاد، همراه این تیم به اردوی کیش نرفت و همین باعث شد تا از تفکرات افشین قطبی خارج شود. بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی، فولاد 3 بازی مقابل پارس‌جنوبی‌جم، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان انجام داده اما در هیچ‌ یک از این بازی‌ها اثری از مریدی دیده نشده. هافبک فولاد که گفته می‌شود از ناحیه‌ی کشاله‌ی ران آسیب دیده، حتی اگر آماده هم باشد فعلا جایی در ترکیب فولاد و تیم قطبی نخواهد داشت.

این مسئله را مدیران فولاد و کادر فنی تیم به گوش مریدی رسانده‌اند. بازیکنی که گزینه‌ی پرسپولیس برای حضور در این تیم بود شاید در مسیر اشتباهی قدم برداشت و حالا هم می‌بینیم که جایی در ترکیب اصلی فولاد و حتی فهرست بازیکنان ذخیره‌ی این تیم ندارد.

نظر شما