شناسهٔ خبر: 31285411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بیش از 150 کشتی گیر در مسابقات قهرمانی آجا به رقابت پرداختند

مسابقات کشتی قهرمانی ارتش؛با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید

نیروی زمینی مقتدرانه قهرمان مسابقات کشتی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛ مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافندهوایی خاتم النبیاء(ص) و سرهنگ خلبان شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.
بنابراین گزارش: این رقابت‌ها با شرکت 150 کشتی گیر برتر از یگانهای نیروهای تابعه آجا در روزهای 29 و 30 بهمن به میزبانی نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی ، در دو بخش فرنگی و آزاد و هربخش در 10 وزن برگزار شد که نیروی زمینی ارتش در هر دو بخش آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسید.
سرهنگ شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تشکر از میهمانان ، مدعوین و ورزشکاران ، از میزبانی شایسته نهاجا تشکر به عمل آورده و دقایقی را در مورد سطح کیفی و جایگاه کشتی در نیروهای مسلح از جمله ارتش ایراد سخن پرداختند .
در رده تیمی کشتی آزاد تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های نیروی دریایی ارتش و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در رده تیمی کشتی فرنگی هم تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های پدافند و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

156 / 156

نظر شما