شناسهٔ خبر: 31284044 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با محتوای آموزشی

برگزاری نخستین استارتاپ ویکند محتوای آموزشی

استارتاپ ویکند با محتوای آموزشی به همت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مربیان این رویداد صاحبان صنایع و مشاغل برتر کشور و مخاطبان آن صاحبان ایده در حوزه‌های مرتبط هستند.
این رویداد با هدف حمایت و پشتیبانی از تیم‌های برتر و استقرار در مراکز فناور برگزار می‌شود.
نرم افزار‌های کاربردی موبایل، پویانمایی‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی، نرم افزار‌های کمک آموزشی، نرم افزار‌های کمک استاد و معلم، شبکه‌های اجتماعی، پیام رسانها، وب سایت‌ها و وبلاگ‌های آموزشی از عمده موضوع‌های این استارتاپ ویکیند است.
همچنین بازی و سرگرمی‌های آموزشی، کتاب‌ها و تکالیف الکترونیکی، نرم افزار‌های دایره المعارف و فرهنگ (دانشنامه)، بستر‌های و بازار‌های توزیع محتوا از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.
بستر‌های سخت افزاری و نرم افزاری آموزش الکترونیکی شامل نرم افزار‌های تولید محتوا، نرم افزار‌های نمایش محتوا، مدیریت آموزش و محتوا و آزمون ساز در کنار نرم افزار‌های شبیه ساز کارگاه یا آزمایشگاه، سخت افزار‌های ایجاد، ​ارائه و نمایش محتوا، سخت افزار‌های کمک آموزشی در این برنامه جای دارند.
امتیازات ویژه دانشجویان واحد الکترونیکی در صورت حضور و قرارگیری در ۱۰۰ ایده برتر، ۱۰-۵۰ درصد تخفیف شهریه در ترم جدید، نمره تشویق مقاله برای پایان نامه، چاپ ایده در مجله رویداد و امتیازات ویژه کارمندان واحد الکترونیکی در صورت حضور و قرارگیری در ۱۰۰ ایده برتر، ۵۰-۱۰۰ ساعت اضافه کاری به عنوان تشویق کد تخفیف ۵۰ درصدی، حق مأموریت برای حضور در رویداد است.

نظر شما