شناسهٔ خبر: 31281780 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آخرین فرجه به گلستان برای میزبانی لیگ جهانی والیبال نشسته

R1351/P/S3,31,33/CT1

تکلیف میزبانی یا عدم میزبانی گلستان در لیگ جهانی والیبال نشسته به زودی مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد حسین‌پور دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب میزبان دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته اظهار داشت: مسابقات تیر ماه برگزار می‌شود و میزبانی آن نیز قطعاً بر عهده ایران است، اما هنوز شهر میزبان مشخص نشده است. ما در این باره با گلستان مذاکراتی داشته‌ایم و حتی با مناف هاشمی استاندار گلستان هم صحبت‌هایی صورت گرفته، اما مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات این میزبانی عدم وجود فرودگاه بین‌المللی در این استان است. همچنین سالن مورد نظر برای میزبانی هم یک‌سری اشکالات عمده دارد که این ایرادها از طرف سازمان جهانی والیبال نشسته نوشته شده تا برطرف شود.

دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: در مکاتباتی که با مسئولان استانی داشتیم، اعلام کردیم که اشکالات در مسیر کسب میزبانی باید برطرف شوند، در غیر این‌صورت باید شهر دیگری را معرفی کنیم. فکر می‌کنم طی دو، سه روز آینده تکلیف این موضوع نهایی خواهد شد.

حسین‌پور گفت: قرار است حمید علی‌صمیمی رئیس فدراسیون با مناف هاشمی استاندارد گلستان صحبت نهایی را طی امروز و فردا انجام بدهد تا تکلیف میزبانی یا عدم میزبانی این استان برای دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مشخص شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما