شناسهٔ خبر: 31280660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

فغانی داور پشت دروازه شد

علیرضا فغانی به عنوان داور اضافی یک دیدار لیگ برتر انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از فارس، چند روز قبل از دیدار پرسپولیس و پدیده در یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران نام قاضی این دیدار مشخص شد و کمیته داوران علیرضا فغانی را عهده‌دار این مسئولیت کرد. پس از این و در اقدامی عجیب یک روز پیش از این دیدار، سایت فدراسیون فوتبال دوباره خبر قضاوت علیرضا فغانی را در بازی پرسپولیس و پدیده منتشر کرد.

به نظر می‌رسد انتشار دوباره خبر، به دلیل تصمیمی بود که کمیته داوران درباره داوران هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گرفته و بر آن اساس، فغانی باید در دیدار پدیده و سپیدرود رشت به عنوان داور اضافی همراه با سایر کادر قضاوت وارد زمین شود.

در اتفاقی عجیب و درست در شب قبل از دیدار پرسپولیس و پدیده، طبق اعلام سایت فدراسیون، اشکان خورشیدی جای فغانی را برای قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده گرفت و دلیل این جانشینی، بیماری آنفلوانزای علیرضا فغانی بیان شد؛ دلیلی که فغانی آن را تأیید کرد اما آیا انصراف فغانی از قضاوت دیدار جام حذفی همین بود؟

در همین رابطه داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری درباره تغییر مشکوک داور بازی یک‌چهارم نهایی با لحن خاصی گفت: به هر حال او (فغانی) بیمار است و اکنون که بیمار شده نمی‌توان کاری کرد و فقط می‌توانیم از خدا بخواهیم بیمار نشود!

این صحبت‌ها که شاید به صورت کنایه‌آمیز مطرح شد، شائبه ناراحتی و انصراف فغانی از قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده را جدی‌تر کرد.

حالا اما باید دید بیماری علیرضا فغانی تا روز جمعه و دیدار پدیده و سپیدرود بهتر می‌شود و داور رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ برای نخستین بار در تاریخ قضاوتش به عنوان داور اضافی کنار دیرک می‌ایستد یا ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد؟

نظر شما