شناسهٔ خبر: 31280338 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازیگری که تندیس فجر را برای خرید موتور و کار به عنوان پیک فروخت! +فیلم

آقای بازیگر با حضور در برنامه فرمول یک، روایتی از به دست آوردن تندیس فجر و فروش آن برای خرید موتور و کار به عنوان پیک را تعریف کرد.

صاحب‌خبر -

بازیگری که جایزه‌اش را برای خرید موتور و کار به عنوان پیک فروخت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از بازیگرانی که امروزه به شهرت فراوان در حرفه خود دست یافته‌اند، روزگار سختی را در زندگی خود گذرانده‌اند. هنرمندانی که از آنها سخن می‌گوییم یک شبه به جایگاه فعلی خود نرسیده‌اند و مسیر طولانی را برای رسیدن به آن پیموده‌اند.

بیشتر بخوانید:بازیگر معروف ایرانی که سینما را در مرگ همسرش دخیل می‌داند +فیلم

بهرام افشاری نیز یکی از این دسته بازیگران است که شهرت و محبوبیت خود را یکباره به دست نیاورده است. این هنرپیشه سرشناس فراز و نشیب بسیاری را در سرنوشت خود پشت سر گذاشته تا موقعیت کنونی دست پیدا کند. سریال پایتخت که نوروز سال جاری به پخش رسید، نمونه‌ای از کارهای درخشان این بازیگر بود که موفق به نشاندن عده فراوانی از مردم کشور در شب‌های عید پای تلویزیون شد. مجموعه‌ای که ایام نوروز را برایمان شیرین‌تر و خاطره‌انگیزتر کرد. در ادامه صحبت‌های آقای بازیگر درباره به دست آوردن تندیس فجر و فروش آن برای کار به عنوان پیک موتوری را می‌شنوید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6839323/9461067?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما