شناسهٔ خبر: 31280316 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار زرند :

حقوق و مزایای کارگران تا پایان سال پرداخت شود

کرمان – ایرنا – فرماندار زرند به‌ ضرورت پرداخت حقوق و مزایای کارگران در پایان سال تأکید کرد و گفت: مدیران، مسئولان صنایع و معادن و شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در این شهرستان نسبت به واریز حقوق، مزایا و عیدی کارگران قبل از سال نو اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حبیب‌الله خنجری شامگاه سه شنبه در نشست بررسی مشکلات کارگری شهرستان زرند که با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران، مدیران عامل و نمایندگان صنایع و معادن تشکیل شد افزود: درست نیست کارگران سخت‌کوش و زحمتکش ما در پایان سال نگران تأمین مایحتاج زندگی خود باشند.
وی افزود: مردم با حضور پررنگ خود مثل همیشه در روز عزت‌آفرین 22 بهمن حاضر شدند و بار دیگر افتخار بزرگی برای ملت جمهوری اسلامی آفریدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی استکبار جهانی زدند و ما باید قدردان این مردم باشیم.
فرماندار زرند در ادامه با اشاره به شایعات مربوط به استفاده شرکت‌ها و کارخانه‌ها شهرستان به نیروهای غیربومی گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان به‌صورت ویژه از همان اوایل کار تا به امروز به‌صورت مستقیم برجذب حداکثری نیروی کار بومی شهرستان نظارت داشته و تلاش آن بر این است تا هر چه بیشتر رضایتمندی مردم را در زمینه کار و کارگری به وجود آورد.
وی با بیان اینکه تمامی شرکت‌ها، کارخانه‌ها، صنایع و معادن فعال در شهرستان باید قبل از هرگونه جذب نیرو و یا تعدیل آن با مسئولان و مراجع ذی‌ربط اجرایی شهرستان هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشند گفت: این‌ یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کاهش تبعات اجتماعی کارگری در سطح جامعه هست.
خنجری افزود: مسئولان و مدیران صنایع و معادن شهرستان تمام سعی خود را در تأمین و خریداری کالا از داخل خود شهرستان و در گام بعد در داخل استان کرده‌اند و این امر با توجه به فرموده های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمات از کالای ایرانی انجام شده است.
وی با اشاره به در نظر گرفتن تمامی جوانب نکات ایمن و آموزش در کارخانه‌ها و معادن گفت: آموزش و آگاهی دو رکن اساسی افزایش حداکثری راندمان کار است بنابراین مسئولان و مدیران عامل مربوطه باید به این مهم پرداخته و راندمان کار را بالا ببرند.
شهرستان زرند یکی از مناطق صنعتی استان کرمان بشمار می رود و در 75کیلومتری شمال غرب مرکز این استان قرار دارد.
9889/ 5054

نظر شما