شناسهٔ خبر: 31280215 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

برخورد چکشی با مرغداران نتیجه معکوس دارد

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: برخورد چکشی با مرغداران و فروشندگان نتیجه معکوسی دارد و فروش گوشت مرغ را به زیرزمین‌ها می‌برد و از نظر بهداشتی جامعه را با خطر مواجه می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 جلال محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی  در خصوص افزایش مجدد قیمت گوشت مرغ در بازار، گفت: برخورد چکشی با مرغداران و فروشندگان نتیجه معکوسی دارد و فروش گوشت مرغ را به زیرزمین‌ها می‌برد و از نظر بهداشتی جامعه را با خطر مواجه می‌کند.

دولت صورت مسئله افزایش قیمت مرغ را پاک نکند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه دولت باید دلایل افزایش قیمت مرغ را بررسی و صورت مسئله را پاک نکند، تصریح کرد: قیمت نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به شدت افزایش یافته و شرکت پشتیبانی دام نهاده‌های مورد نیاز را در اختیار مرغداران قرار نمی‌دهد، کمبود موجود در بازار موجب افزایش قیمت نهاده‌ها و در ادامه آن افزایش هزینه تولید می‌شود.

دولت به جایی برخورد چکشی با مرغداران نهاده‌ها را تامین کند

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل بالارفتن گوشت قرمز بخشی از مردم به سمت مصرف گوشت قرمز سوق پیدا کرده‌اند و این موضوع نیز باعث افزایش تقاضا در بازار گوشت مرغ شده است، ادامه داد: دولت به جایی برخورد چکشی با مرغدارانی که قیمت تمام شده آنها برای هر کیلوگرم گوشت مرغ بیش از 11 هزار و 500تومان مصوب است نهاده‌ را با قیمت پایین در اختیار مرغداران قرار دهد و از سوی دیگر گوشت قرمز را به میزان کافی تامین کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: برخورد ضربتی با مرغداران و سایر تولیدکنندگان شیوه صحیح مدیریت فضای تولید در بخش صنعت غذایی نیست./

 

نظر شما