شناسهٔ خبر: 31280165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا؛

تساوی بدون گل لیورپول و لیون برابر رقبا

تهران- ایرنا- تیم های لیورپول انگلیس و لیون فرانسه بامداد چهارشنبه در جریان رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه مشابه تساوی بدون گل مقابل رقبای خود متوقف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان تیم بایرن مونیخ بامداد چهارشنبه دست به کار بزرگی زده و تیم لیورپول را در ورزشگاه « آنفلید» با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کردند.
شاگردان «نیکو کواچ» در حساس ترین دیدار این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شاگردان « یورگن کلوپ» را در خانه وادار به کرنش کردند.
برتری باوارایی ها در مالکیت توپ و میدان در هر دو نیمه این دیدار از نکات محسوس و قابل توجه این بازی بود و آنان بارها در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفتند.
در نقطه مقابل بازیکنان لیورپول که از امتیازات میزبانی بهره می بردند از این فرصت به نحو مطلوب استفاده نکردند و تنها به کسب تساوی در این دیدار رضایت دادند.
البته دو تیم دراین دیدار تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند.
در دیگر دیدار همزمان که درورزشگاه « پارک المپیک» برگزار شد دو تیم لیون و بارسلونا نیز به کسب تساوی بدون گل بسنده کردند.
در آخرین شب از رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بامداد پنجشنبه اتلتیکو مادرید با یوونتوس و شالکه با منچستر سیتی دیدار خواهند کرد.

ترکیب تیم لیورپول:
آلیسون بکر، آلکساندر آرنولد، جول ماتیپ، فابینیو، واینالدوم، هندرسون، آندرورابرتسون، کیتا، محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فرمینیو.
ترکیب تیم بایرن مونیخ:
مانوئل نویر، جاشوا کیمیچ، نیکلاس سوله،، هوملز، دیوید آلابا، تیاگو، خاوی مارتینز،رودیگوئز، گن ابری، کومان و لواندوفسکی.
ورزشی **9144**شبس**1613

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما