شناسهٔ خبر: 31280151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور :

شش امتیاز تا صدر، دو امتیاز تا منطقه صعود ، پیروزی آلومینیوم مقابل نود ارومیه

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و نود ارومیه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ یک از ساعت ۱۴:۱۵ در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان فراز کمالوند در تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.

در این دیدار اراکی ها با ترکیب مسعود پور محمد، رامتین سلیمان زاده، امید نظامی پور، ابوالفضل قربانی، مهدی ترکمان، سید مهدی حسینی، ایمان باصفا، میثم آقایی، محمود قائد رحمتی، پوریا آریاکیا و علی یونسی به میدان رفتند و در نیمه دوم عباس یحیی بیگی به جای محمود قائد رحمتی، وحید فارغ به جای امید نظامی پور و حجت اسلامی به جای سید مهدی حسینی وارد بازی شدند.

در نیمه اول آلومینیوم بازی برتری را به نمایش گذاشت و در اکثر دقایق این نیمه تیم برتر میدان بود. نماینده استان مرکزی بعد از خلق چند موقعیت خطرناک از روی کرنر ارسالی مهدی ترکمان و ضربه سر تماشایی ایمان باصفا به گل اول دست یافت، اما این پایان حملات آلومینیوم نبود و چند دقیقه بعد، به دنبال حرکت زیبای پوریا آریا کیا، نودی ها بر روی این بازیکن خطا کردند اما ضربه پنالتی را خسروی، دروازبان نود ارومیه مهار کرد تا نیمه اول با پیروزی آلومینیوم اراک به پایان برسد.

در نیمه دوم نودی ها به دنبال گل تساوی بودند اما عملکرد خوب مدافعان آلومینیوم آنها را از گلزنی محروم کرد. اما از طرف دیگر در این نیمه هم اراکی ها بارها صاحب موقعیت مناسب گلزنی شدند که این موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا آلومینیوم نتواند اندوخته های خود را بیشتر کند و سرانجام بازی با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت تا آلومینیوم به سومین پیروزی خود در نیم فصل دوم و ششمین کلین شیت خود در هفت مسابقه اخیر دست یابد.

با این نتیجه آلومینیوم اراک ۳۶ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول باقی ماند اما با توجه به توقف تیم های اول و دوم جدول، فاصله نماینده اراک تا صدر جدول به ۶ امتیاز و تا منطقه صعود به تنها ۲ امتیاز تقلیل یافت.

آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ یک دوشنبه آینده می بایست در خانه حریف مقابل شاهین شهرداری بوشهر، تیم دوم جدول رده بندی به میدان برود.

نظر شما