شناسهٔ خبر: 31279934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی استقلال خوزستان:

پیروزی برابر نفت آبادان برای ما حیاتی است/ 7 بازیکن اصلی ما تجربه بازی در آزادی را نداشتند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی مهمی در برابر نفت آبادان داریم و پیروزی برابر این تیم برای ما حیاتی است.

صاحب‌خبر -

کریم بوستانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، درباره شرایط تیمش اظهار کرد: بعد از 2 بازی خوبی که در برابر دو تیم صدرنشین یعنی پرسپولیس و پدیده انجام دادیم، تمرینات‌مان را به‌صورت منظم پیگیری می‌کنیم و تلاش کرده‌ایم سطح انگیزه و روحیه تیم را بالا ببریم.

وی افزود: به‌ویژه برابر پرسپولیس بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و طی این چند روز بارها افراد مختلف اعم از کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران ما را تحسین کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حدود 7 بازیکن از ترکیب اصلی ما برابر پرسپولیس، برای اولین بار بود که در استادیوم آزادی به میدان می‌رفتند و شاید اگر تجربه بیشتری داشتیم نتیجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: همان‌طور که همه می‌دانند تیم ما محدودیت‌های زیادی دارد و بسته‌ بودن پنجره نقل و انتقالات، عدم جذب بازیکن آزاد، کسر ۶ امتیاز و جدا شدن چند مهره اصلی همه از دلایلی هستند که کار ما را سخت کرده‌اند اما باز هم دلیل نمی‌شود تسلیم شویم.

بوستانی با اشاره به اهمیت بازی هفته نوزدهم تیمش برابر نفت آبادان، عنوان کرد: این بازی برای ما اهمیت زیادی داریم و می‌توانیم با پیروزی در این دیدار بار دیگر روند صعودی پیدا کرده و امیدوارانه‌تر لیگ را ادامه دهیم.

وی افزود: قطعا برای پیروزی مقابل نفت به میدان می‌رویم و عزم بازیکنان و کادر فنی برای گرفتن سه امتیاز این بازی جزم شده است.

سرمربی استقلال خوزستان ضمن تأیید کم‌دقتی مهاجمان تیمش به‌دلیل کم‌تجربگی در زدن ضربات آخر، بیان کرد: مربیان ما از جمله آقایان علوی و قنبری روی این موضوع کار می‌کنند و قطعا بازیکنان ما باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانند؛ جوانان ما کم تجربه هستند اما در تلاشیم با تمرین مستمر، اشتباهات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/72052/

نظر شما