شناسهٔ خبر: 31279837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

صف‌آرایی مدعیان برای قهرمانی/ خودروسازان، بازار والیبال را ملتهب می‌کنند

در حساس‌ترین بازی مرحله اول پلی‌آف والیبال دو تیم پیکان و سایپا به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین مرحله رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری چهار دیدار در شهرهای ورامین، تهران، اردکان و سیرجان برگزار می‌شود.

*پیکان تهران – سایپا تهران

در یکی از جذاب‌ترین این بازی‌ها دو تیم سایپا و پیکان دربی تهرانی‌ها را برگزار می‌کنند. شاگردان محمد ترکاشوند که از همان شروع فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و به عنوان تیم دوم راهی پلی‌آف شدند در این دیدار قطعا به دنبال برد خواهند بود. نارنجی پوشان سایپا نیز پس از افت خیز های فراوان سرانجام موفق شدند به عنوان تیم هفتم راهی پلی آف شوند. این دو تیم در لیگ برتر دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر دو تیم یک برد بوده و این موضوع نشان می‌دهد که این دیدار از جذابیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

*شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

در دیگر بازی مهم این مرحله تیم صدر نشین شهرداری ورامین در خانه میزبان شهرداری گنبد خواهد بود. شاگردان محمدی راد که در جریان رقابت‌های لیگ برتر دو بار موفق به شکست گنبدی‌ها شدند در این دیدار با انگیزه بیشتری در زمین مسابقه حاضر خواهند شد و از طرفی مسابقات پلی‌آف قطعا شرایط متفاوتی دارد به نظر می‌رسد تیم گنبد نیز با انگیزه متفاوتی در این دیدار حاضر شود.

*خاتم اردکان – کاله مازندران

در یکی دیگر از حساس‌ترین بازی این مرحله دو تیم خاتم اردکان و کاله مازندران مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. خاتمی‌ها در حال حاضر در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند و شاگردان بهروز عطایی در کاله نیز در رده ششم جدول رده بندی هستند.

*فولاد سیرجان ایرانیان – پیام مشهد

سیرجانی‌ها که در جریان بازی‌های لیگ برتر  در خانه برابر پیام مشهد شکست خوردند و حالا انگیزه زیادی دارند تا ضمن جبران نتیجه بتوانند حضور در مرحله بعدی را نیز تجربه کنند. مشهدی‌ها نیز که بر خلاف انتظارات نتایج درخشانی را در لیگ رقم زدند تلاش می‌کنند گام بلندی به سمت صعود به مرحله بعدی بردارند.

نظر شما