شناسهٔ خبر: 31279799 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز:

استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند، بایستی از ظرفیت دانشگاه‌ها به خوبی استفاده شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای ایجاد تحولی بزرگ در جامعه استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

حسین نصیر زاده، فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم توجه به گام دوم انقلاب اسلامی و نقش دانشگاه ها در این راستا اظهار داشت: حضرت امام(ره) بر انسان ساز بودن دانشگاه تاکید داشتند و لذا طبیعی است که دانشگاه بتواند مسیر جامعه تعیین کند و رشد و بالندگی را به ارمغان آورد.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند، بایستی از ظرفیت دانشگاه ها به خوبی استفاده شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای ایجاد تحولی بزرگ در جامعه استفاده کنیم.

نصیرزاده ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران گام های بزرگی را برداشته و در طول این 40 سال، موفقیت های زیادی را به ارمغان آورده است، به طوری که امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موضوعات به محور جامعه جهانی تبدیل شده است.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، در حوزه اقتصاد، باور نسل جوان به آرمان های انقلاب و تحول در حوزه های علمی، می توانیم یک الگوی خوبی را به جهان معرفی کنیم.

وی با بیان این که کتاب بهترین ابزار برای بیان تاریخ و تبیین آرمان های انقلاب اسلامی در میان نسل جوان است، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران بایستی تاریخ گذشته و تحولات فعلی خود را مورد بررسی قرار دهد و آن را به صورت کتاب در اختیار عموم مردم جامعه بگذارد؛ این کتاب ها باید در تراز دانشگاه ها باشند تا جوانان و آینده سازان انقلاب اسلامی با خواندن آن ها، از اتفاقات تاریخی عبرت بگیرند.

انتهای پیام/

108 / 167

نظر شما