شناسهٔ خبر: 31279769 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام کلانتری در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز مطرح کرد:

تدریس آثار فاخر رونمایی شده در مراسم «چلچراغ» در واحدهای دانشگاه آزاداسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آثار فاخر رونمایی و بازنمایی شده در مراسم چلچراغ ضمن ارائه به کتابخانه‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تدریس خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: در مراسم «چلچراغ» شاهد رونمایی از آثار فاخری در حوزه های انقلاب اسلامی، تبیین انقلاب، اندیشه های امام خمینی(ره)، اندیشه های سیاسی مقام معظم رهبری، علوم اجتماعی، قیاس انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان و... به همت و تلاش دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام کلانتری در خصوص استفاده از آثار رونمایی شده در این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: آثار فاخر رونمایی و معرفی شده به اضافه تعداد دیگری از آثار انتشار یافته در حوزه انقلاب اسلامی به کتابخانه های واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اضافه خواهد شد.

کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان اینکه استادان و دانشجویان باید فرهنگ کتاب‌خوانی را در کشور ارتقا دهند، گفت: برای تسهیل استفاده و دسترسی آسان علاقمندان به آثار رونمایی شده در مراسم چلچراغ، از هر اثر چندین جلد به واحدها ارائه می شود.

در ادامه وی با بیان اینکه این کتاب ‌ها به صورت مشترک توسط دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد تا از چهل اثر فاخر رونمایی شده به عنوان مرجع در طرح درس استادان برای تدریس در واحدهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کلانتری با اشاره به تدریس درس انقلاب اسلامی، اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) و آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی، عنوان کرد: چهل اثر فاخر در قالب دروس ذکر شده از ترم آینده مورد تدریس قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،‌ آیین رونمایی و بازنمایی از ۴۰ اثر فاخر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی با عنوان «چلچراغ» در مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) تهران با همت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

300 / 167

نظر شما