شناسهٔ خبر: 31279721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رودنیل در گفت‌و‌گو با فارس:

پنالتی برای ذوب‌آهن در نیمه اول اعلام نشد/ آفساید اشتباه موقعیت سبز‌پوشان را گرفت

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی دوندگی و جای‌گیری خوبی داشت اما در چند صحنه نتوانست تشخیص خوبی دهد.

صاحب‌خبر -

نوذر رودنیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص داوری بازی ذوب‌آهن و الغرافه اظهار داشت: در دقیقه 17 یک پنالتی قطعی به سود تیم ذوب‌آهن اعلام نشد، اخیرا باب شده است که کمک‌داور اضافه برای بازی‌ها گذاشته می‌شود اما عدم حضور این کمک‌داور در این دیدار جای بحث داشت زیرا اگر حضور داشت می‌توانست پنالتی را بگیرد.

کارشناس داوری فوتبال افزود: در دقیقه 66 ادامه بازی در محوطه جریمه ذوب‌آهن درست بود و هیچ اتفاقی رخ نداد که مورد اعتراض بازیکنان الغرافه بود، همچنین در دقیقه 81 اعلام آفساید بازیکن الغرافه به اشتباه اعلام شد.

وی در ادامه بیان داشت: در دقیقه 83 ادامه بازی در محوطه جریمه ذوب‌آهن درست بود، در دقیقه 90 + 2 نیز کمک‌داور موقعیت خوب ذوب‌آهن را آفساید اعلام کرد که آفساید نبود.

رودنیل با بیان این‌که داور بازی دوندگی و جای‌گیری خوبی داشت اما در چند صحنه نتوانست تشخیص خوبی دهد، گفت: در وقت اضافه نیمه دوم که 4 دقیقه بود دیگر وقت تلف شده نداشتیم و در 40 ثانیه‌ای که داور دیر سوت زد 2 موقعیت خطرناک روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد شد.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم الغرافه قطر را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله گروهی راه پیدا کند، با وجود این‌که اعلام شده بود داور استرالیایی قضاوت این دیدار را برعهده دارد اما داوری از کشور سریلانکا این بازی را داوری کرد.

انتهای پیام/63090/ج20/

نظر شما