شناسهٔ خبر: 31279681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پارس جنوبی به دنبال هت‌تریک مقابل شاگردان شفر/ استقلال تشنه برد

تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم امروز در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم به دنبال کسب امتیاز از یکدیگر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز و در دیدار آغازین هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر این دو تیم تاکنون 3 بار با هم روبرو شدند که سهم پارس جنوبی دو برد و سهم استقلال یک پیروزی بوده است.

پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد که در مسابقه رفت موفق شد برد دو بر صفر خانگی را جشن بگیرد. در بازی برگشت اما شاگردان مهدی تارتار با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند.

تقابل سوم استقلال و پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ جاری اتفاق افتاد که پارسی‌ها بار دیگر در خانه آبی‌های تهرانی را شکست دادند و حالا  امروز چهارمین بازی رودرروی دو تیم شکل می‌گیرد. البته مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی، تا به حال ۱۰ مرتبه به عنوان سرمربی برابر استقلال قرار گرفته که دو برد، یک تساوی و ۷باخت در کارنامه او دیده می‌شود. البته تیم تارتار هفته گذشته با نتیجه 3 بر یک نساجی مازندران را در جم شکست داد و به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

استقلال در دور رفت با دریافت یک گل از پارس جنوبی شکست خورد اما آبی‌پوشان در ماه‌های اخیر فرم متفاوتی داشتند و حالا بعد از شکست برابر تراکتورسازی در هفته گذشته، انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی و بازگشت به لیگ دارند و می‌توان گفت آبی‌پوشان تشنه برد در این بازی هستند.

آبی‌پوشان بعد از دیدار با تراکتورسازی مطابق برنامه‌ریزی کادرفنی تمرینات خود را انجام دادند و از هر نظر برای دیدار با پارس جنوبی در فرم خوب و ایده‌آلی قرار دارند. استقلال برای این دیدار هیچ محرومی ندارد و می‌تواند از تمامی بازیکنان خود که در دسترس کادر فنی هستند و مشکل مصدومیت ندارند، استفاده کند.

حسن اکرمی داوری این بازی خواهد بود و بابک داوری به همراه سیداسد حاج‌محمدی به عنوان کمک‌های اول و دوم انتخاب شدند. موعود بنیادی‌فر و سیدعلی میرغفاری کمک داوران اضافی این مسابقه خواهند بود. همچنین حمید سبحانی به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی ناظر این مسابقه انتخاب شدند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در مسابقه امروز رقم می‌خورد. اینکه پارس جنوبی در کسب پیروزی مقابل استقلال هت‌تریک می‌کنند یا اینکه آبی‌ها پیروز می‌شوند و آمار تقابل‌ها را در لیگ برتر به تساوی دو بر دو می‌کشانند.

این مسابقه ساعت 18:30 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما