شناسهٔ خبر: 31279587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دقیقه‌ای ۲ میلیون تومان دستمزد برای بازیکن استقلال؟

کاپیتان دوم و اکثراً نیمکت‌نشین استقلال گفت: آماده‌ترین حیدری چند فصل اخیر هستم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

در فضای مجازی با خسرو شوخی می‌شود و می‌گویند او در ۲ سال اخیر بهترین نیمکت‌نشین تیم بوده و بابت این شرایط اعتراضی هم نکرده است. حیدری در بخشی از صحبت‌هایش به مشکلات مالی باشگاه اشاره کرد و گفت: قرارداد اسپانسر قبلی تمام شده و یکسری حواله بابت طلب بازیکنان داده‌اند که موعد وصول بیشتر آن‌ها برای یک ماه قبل و تاریخ ۳۰ دی است. همین مسئله برای خودش معضل بزرگی است. نیم‌فصل دوم لیگ شروع شده و در آستانه برگزاری بازی سوم هستیم، ولی تنها ۳۰، ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم. 
دفاع راست استقلال در مورد شرایط خودش گفت: نمی‌دانم چه کسی گفته من مصدوم هستم در صورتی که آماده بازی کردنم و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، می‌توانم به تیم کمک کنم. من آماده‌ترین حیدری چند فصل گذشته هستم و انتظار دارم بازی کنم!
خسرو به شرایط محل برگزاری تمرینات استقلال انتقاد کرد و گفت: در زمین‌هایی که تمرین می‌کنیم، امکان برگزاری تمرین وجود ندارد و از این زمین به زمین دیگری می‌چرخیم و این برای استقلال بد است و با این زمین‌ها چطور می‌توانیم مقابل الهلال بازی کنیم؟
لازم به ذکر است خسرو حیدری اگر ۳۵ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده باشد، مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان دریافت و مجموعاً ۲۴۹ دقیقه برای استقلال بازی کرده است. یعنی حیدری برای هر یک دقیقه بازی حدود ۲ میلیون تومان دستمزد گرفته است.

 

نظر شما