شناسهٔ خبر: 31279117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گناوه:

ادارات شهرستان گناوه از مهانسراهای خود درآمدزایی کنند

گناوه - فرماندار گناوه گفت: مهانسراهای ادارات شهرستان فقط هزینه بر نباشند و استفاده بهینه و درآمدزایی از آنها بخصوص در ایام نوروز صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات نسبت به استمرار انقلاب و حمایت از آن تاکید دارند و همواره بر این آرمان‌ها پایبند هستند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برنامه‌های دهه فجر شهرستان گناوه افزود: در دهه فجر امسال ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

فرماندار گناوه گفت: همه ادارات و نهادهای شهرستان از هم اکنون با برنامه ریزی مناسب آمادگی کامل برای بهره برداری و اجرای طرح‌های هفته دولت در سال آینده را داشته باشند.

پاک‌نژاد پیرامون برنامه کاری سال آینده ادارات گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی برای سال آینده برنامه ریزی کنند و بر اساس برنامه منظم و مدون عمل شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان گناوه یک شهرستان گردشگرپذیر است افزود:سرمایه گذاران خوبی برای سرمایه گذاری وارد این شهرستان می شوند که همه ادارات باید در جذب این سرمایه گذاران تلاش کنند.

وی افزود: ادارات شهرستان باید کسانی که مایل به سرمایه گذارنی در این شهرستان هستند را از راه های مختلف تشویق و جذب کنند و در این راستا فعال کردن جلسات کمیته سرمایه گذاری شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: مهانسراهای ادارات شهرستان فقط هزینه بر نباشند و استفاده بهینه و درآمدزایی از آنها بخصوص در ایام نوروز صورت گیرد.

پاک‌نژاد تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه از مناطق گردش‌پذیر کشور است و در طول سال بویژه ایام نوروز مهمانان زیادی وارد این شهرستان می شوند که برخی از این هموطنان از ادارات مختلف هستند  باید دستگاه ها از این فرصت استفاده و هزینه هایی را که متحمل می شوند،از این طریق  جبران و تامین کنند.

وی بر ارتباط خوب وصمیمی با مردم و پاسخگویی به مطالبه ها و خواسته های آنها تاکید کرد و گفت: از فضای مجازی که همیشه همراه مسئولان بوده و انتقادهای سازنده  و مسایل و مشکلات را مطرح می کنند انتظار داریم، نظرات و راهکارهای کارشناسی  ارایه کنند تا در حل مشکلات به گوش مسئولان رسانیده شود.

فرماندارگناوه با تاکید بر اینکه در ادارات و شورای اداری شهرستان وحدت و همدلی خوبی بین اعضاء وجود دارد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی شناسایی مسایل و مشکلاتی را که موجب نارضایتی و گله‌مندی مردم می‌شود در دستور کار خود قرار دهند تا برای برطرف کردن آنها اقدام و برنامه‌ریزی شود.

وی پیرامون تشکیل جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گفت: تا کنون چندین جلسه این ستاد در شهرستان برگزار شده و کمیته های مختلف این ستادنیز فعال هستند و با توجه به اینکه زمان چندانی تا ایام نوروز باقی نمانده شهرداری  با همکاری شورا و دستگاه های اجرایی همکاری کامل  را برای آماده‌کردن شهر داشته باشند.

نظر شما