شناسهٔ خبر: 31278838 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

دغدغه‌ای بزرگ به نام فروچاله در میناب

صاحب‌خبر -

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: فروچاله‌های بوجود آمده به عنوان دغدغه‌ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت.‌به گزارش ایسنا، محمد احمدی در مراسم افتتاحیه خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی ۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب گفت: افتتاح این پروژه را می‌توان گامی ارزشمند در سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به هرمزگان دانست. 
فرماندار ویژه میناب، افزود: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان میناب، سد استقلال است و مردم این انتظار را دارند که از آب ذخیره شده در آن برای همین منطقه نیز استفاده شود.معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۳ سال تنها ۴۰ درصد پیشرفت و تکمیل فاضلاب شهری میناب را شاهد بوده‌ایم.وی، تصریح کرد: در بارندگی اخیر نبود فاضلاب شهری به وضوح قابل مشاهده بود و باید هرچه سریع‌تر با تأمین اعتبار لازم این پروژه را به اتمام رساند.
احمدی، بیان کرد: لایروبی رودخانه‌های شهرستان میناب باید انجام شود تا در هنگام بارندگی شاهد طغیان آب حاصل از باران در حاشیه رودها و منازل نباشیم. فرماندار ویژه میناب، گفت: بیشترین نگرانی ما در خصوص آب روستایی، فرسوده بودن شبکه آبرسانی است که دائماً این موضوع مشکلاتی را به همراه داشته است.وی، تاکید کرد: فروچاله‌های بوجود آمده به عنوان دغدغه‌ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت.احمدی، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ کیلومتر از خیابان‌های میناب تاریک است و باید مجموعه وزارت نیرو با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به روشنایی آن اقدام کنند. به گزارش ایسنا، بهره برداری از خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی ۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب با اعتبار ۱‌۱۰۰ میلیارد ریال با حضور قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو در شاخه شمالی دشت میناب آغاز شد.
 

برچسب‌ها:

نظر شما