شهردار تهران با تأکید بر اینکه نباید همه شهر تبدیل به یک کارگاه ساختمانی بشود، گفت: باید تعادل را در توسعه شهر رعایت کنیم. به گزارش ایسنا، پیروز حناچی دیروز در سهشنبه بدون خودرویی دیگر در یک برنامه رادیویی در مورد کارگاههای عمرانی موجود در شهر گفت: باید به گونهای رفتار کنیم که هم شهر قابل زندگی و هم قابل سرویس دادن به مردم باشد و باید منافع هم به شکل متعادل و عادلانه در بین همه شهروندان توزیع شود. وی در پاسخ به سؤالی در مورد سخنان برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه هزینهها در تهران باید بالا برود تا از مهاجرت جلوگیری شود؟ گفت: من این سخنان را به این صورت اصلاح میکنم که هر کسی در شهر بیشتر از امکانات استفاده میکند باید هزینهاش را بپردازد و این روش را اگر در شهر حاکم کنیم منطقیتر خواهد بود. به گفته شهردار تهران، اساس شهرها در دنیا این است که به غیر از مسائل حاکمیتی همچون ایجاد و توسعه حمل و نقل عمومی مابقی موارد باید از هزینههای عمومی شهر تأمین شود. حناچی افزود: ایده آل دولت این است که با مالیات کشور را اداره کند و ایده ال شهرداریها هم این است که با دریافت عوارض در ازای ارائه خدمات، بتوانند هزینهها را اداره کنند و اگر این محقق نشود شاهد عدم تعادل در شهر خواهیم بود. شهردار تهران در مورد جولان موتورسیکلتهای کاربراتوری در شهر گفت: ۱۸ درصد آلودگی تهران مربوط به موتورهای کاربراتوری است و ایده آل ما این است که موتورهای موجود و موتورهایی که بعداً وارد بازار میشوند، کاربراتوری نباشند و در بهترین حالت برقی باشند که درتلاش هستیم که طرحهای پایلوت تبدیل موتورهای موجود کاربراتوری _ بنزنی به برقی را دنبال کنیم.
حناچی: شهر نباید تبدیل به کارگاه ساختمانی شود
صاحبخبر -
شهردار تهران با تأکید بر اینکه نباید همه شهر تبدیل به یک کارگاه ساختمانی بشود، گفت: باید تعادل را در توسعه شهر رعایت کنیم. به گزارش ایسنا، پیروز حناچی دیروز در سهشنبه بدون خودرویی دیگر در یک برنامه رادیویی در مورد کارگاههای عمرانی موجود در شهر گفت: باید به گونهای رفتار کنیم که هم شهر قابل زندگی و هم قابل سرویس دادن به مردم باشد و باید منافع هم به شکل متعادل و عادلانه در بین همه شهروندان توزیع شود. وی در پاسخ به سؤالی در مورد سخنان برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه هزینهها در تهران باید بالا برود تا از مهاجرت جلوگیری شود؟ گفت: من این سخنان را به این صورت اصلاح میکنم که هر کسی در شهر بیشتر از امکانات استفاده میکند باید هزینهاش را بپردازد و این روش را اگر در شهر حاکم کنیم منطقیتر خواهد بود. به گفته شهردار تهران، اساس شهرها در دنیا این است که به غیر از مسائل حاکمیتی همچون ایجاد و توسعه حمل و نقل عمومی مابقی موارد باید از هزینههای عمومی شهر تأمین شود. حناچی افزود: ایده آل دولت این است که با مالیات کشور را اداره کند و ایده ال شهرداریها هم این است که با دریافت عوارض در ازای ارائه خدمات، بتوانند هزینهها را اداره کنند و اگر این محقق نشود شاهد عدم تعادل در شهر خواهیم بود. شهردار تهران در مورد جولان موتورسیکلتهای کاربراتوری در شهر گفت: ۱۸ درصد آلودگی تهران مربوط به موتورهای کاربراتوری است و ایده آل ما این است که موتورهای موجود و موتورهایی که بعداً وارد بازار میشوند، کاربراتوری نباشند و در بهترین حالت برقی باشند که درتلاش هستیم که طرحهای پایلوت تبدیل موتورهای موجود کاربراتوری _ بنزنی به برقی را دنبال کنیم.
∎
شهردار تهران با تأکید بر اینکه نباید همه شهر تبدیل به یک کارگاه ساختمانی بشود، گفت: باید تعادل را در توسعه شهر رعایت کنیم. به گزارش ایسنا، پیروز حناچی دیروز در سهشنبه بدون خودرویی دیگر در یک برنامه رادیویی در مورد کارگاههای عمرانی موجود در شهر گفت: باید به گونهای رفتار کنیم که هم شهر قابل زندگی و هم قابل سرویس دادن به مردم باشد و باید منافع هم به شکل متعادل و عادلانه در بین همه شهروندان توزیع شود. وی در پاسخ به سؤالی در مورد سخنان برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه هزینهها در تهران باید بالا برود تا از مهاجرت جلوگیری شود؟ گفت: من این سخنان را به این صورت اصلاح میکنم که هر کسی در شهر بیشتر از امکانات استفاده میکند باید هزینهاش را بپردازد و این روش را اگر در شهر حاکم کنیم منطقیتر خواهد بود. به گفته شهردار تهران، اساس شهرها در دنیا این است که به غیر از مسائل حاکمیتی همچون ایجاد و توسعه حمل و نقل عمومی مابقی موارد باید از هزینههای عمومی شهر تأمین شود. حناچی افزود: ایده آل دولت این است که با مالیات کشور را اداره کند و ایده ال شهرداریها هم این است که با دریافت عوارض در ازای ارائه خدمات، بتوانند هزینهها را اداره کنند و اگر این محقق نشود شاهد عدم تعادل در شهر خواهیم بود. شهردار تهران در مورد جولان موتورسیکلتهای کاربراتوری در شهر گفت: ۱۸ درصد آلودگی تهران مربوط به موتورهای کاربراتوری است و ایده آل ما این است که موتورهای موجود و موتورهایی که بعداً وارد بازار میشوند، کاربراتوری نباشند و در بهترین حالت برقی باشند که درتلاش هستیم که طرحهای پایلوت تبدیل موتورهای موجود کاربراتوری _ بنزنی به برقی را دنبال کنیم.
نظر شما