شناسهٔ خبر: 31278050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست فرمانداری بندرعباس تاکیدکرد

لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری/تدابیر لازم جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران اندیشیده شود

سرپرست فرمانداری بندرعباس با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری باهدف جذب گردشگران گفت: تدابير لازم جهت فراهم کردن فضاي سالم و امن براي ميزباني میهمانان نوروزی انديشيده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزالله کناری شامگاه سه‌شنبه در جلسه ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر نوروز 98 اظهار داشت: از ظرفیت میزبانی باید به نحو احسن استفاده کرد و انتظار می‌رود بهترین خدمات به مهمانان نوروزی ارائه شود.

وی همچنین با اشاره به جاذبه‌های فراوان گردشگری شهرستان بندرعباس، افزود: در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان بندرعباس می‌توان با شناساندن و معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز، زمینه جذب گردشگران را فراهم کرد.

سرپرست فرماندار بندرعباس تصریح کرد: تجهیز و رفع نواقص امکانات و افزایش سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌ها و  اماکن اقامتی باید در مدت زمان باقی‌مانده تا شروع سفرهای نوروزی انجام شود.

کناری در پایان تصریح کرد: نظافت و اصلاح مبلمان شهری، استقرار اکیپ‌های امداد و نجات، نیروی انتظامی و راهور، بهداشت و درمان، ارائه دفترچه راهنمای به مسافران، نصب بنر راهنمای مسافران نوروزی در جاده‌ها، ایمن‌سازی راه‌ها، استقرار اکیپ راهنمایان مسافران نوروزی، تامین روشنایی پارک و معابر باید در دستورکار ستاد خدمات سفر شهرستان قرار گیرد تا بتوانید بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید.

انتهای پیام/88037/

نظر شما