شناسهٔ خبر: 31277541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانده هوا فضای سپاه: در تولید قطعات هواپیما موفق بوده ایم

به گزارش ایرنا، سرتیپ امیرعلی حاجی زاده شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت شهدای دانشجو استان همدان و یادواره سرداران، فرماندهان و شهدای گردان 155 سپاه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سرتیپ امیرعلی حاجی زاده شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت شهدای دانشجو استان همدان و یادواره سرداران، فرماندهان و شهدای گردان 155 سپاه انصارالحسین همدان در مسجد دانشگاه بوعلی سینا افزود: تحریم ها هیچگاه از سوی دشمنان برداشته نمی شود بلکه باید با نگاه به چشم انداز آینده، تحریم ها را برای همیشه بی اثر کنیم.
وی معتقد است که بیشتر تحریم ها داخلی است و برخی از روسای بانک های کشور به جای اجرای دستوالعمل های بانک مرکزی، مجری برنامه های استکبار هستند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این افراد اگر فهمیده این کار را بکنند از اعضای ستون پنجم محسوب می شوند و باید با آنها برخورد شود.
وی با گرامیداشت یاد 400 شهید گردان 155 سپاه انصارالحسین همدان و 150 شهید دانشجوی شهید این استان عنوان کرد: شهدای همدان همچون سردار شهید حسین همدانی برجسته هستند و در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت های آنها در تاریخ ماندگار شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور یکپارچه، پر تعداد، منسجم و انقلابی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، در 40 سالگی انقلاب نظام جمهوری اسلامی را در برابر خطرات واکسیناسیون کرد.
وی ادامه داد: برف، بارندگی و سرما در برخی از شهر ها همچون همدان بازدارنده مردم برای این حضور پر شور نبود.
سردار حاجی زاده اضافه کرد: مردم با حضور خود کشور را بیمه کردند و اثر این حضور تا سالها در برگ زرین انقلاب ماندگار خواهد بود.

**بیانیه اخیر رهبری منشور انقلاب بود
وی خاطر نشان کرد: بیانیه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب باعث شد کارنامه 40 سال انقلاب تشریح و چشم انداز گام دوم مشخص شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: این بیانیه منشور انقلاب بود و مسیر راه را برای جوانان و ملت ایران مشخص کرد.
وی با بیان اینکه ما نزدیک به 175 هزار شهید در دفاع مقدس دادیم که میانگین سنی آنها 22 سال بود، افزود: انقلاب به دست جوانان پیروز شد، جنگ توسط جوانان مدیریت شد و حالا جوانان باید این انقلاب را به مقصد برسانند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه ما هنوز با جامعه، دولت و تمدن اسلامی فاصله داریم تاکید کرد: با این وجود بخش های زیادی از زیر ساخت ها و پیش نیاز های حرکت برای گام دوم انقلاب فراهم است.
سردار حاجی زاده افزود: دشمنان ما در دهه چهارم انقلاب نگران هستند تا تسلیحات از داخل ایران به سایر کشور ها صادر نشود.
وی اظهار داشت: اعتلاف برخی از کشورها در لهستان به منظور سرنگونی ایران نیست بلکه برای مهار ایران تلاش می کنند.
سردار حاجی زاده گفت: امروز جوانان ما باید با قدرت به سمت تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلاش کنند و با استفاده از تجربیات 40 سال گذشته آینده را بسازند.
وی بیان کرد: ما اگر بخواهیم انقلاب و نظام را حفظ کنیم باید رو به جلو حرکت کنیم و در این حرکت پیروز جریان شما ملت ایران هستید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: کشور میلیون ها نیاز و فرصت شغلی دارد که باید هرکس هر کاری از دستش بر می آید برای تحقق اهداف انقلاب انجام دهد.
وی افزود: در اوایل انقلاب دشمنان در حالت آفند و ما در حالت دفاع بودیم، اما امروز برعکس شده و ما در حالت آفند هستیم و دشمنان دفاع می کنند.
سردار حاجی زاده ابراز کرد: اگر امروز در حوزه نظامی موفقیم حاصل روحیه انقلابی و عمل جهادی اخلاص است.
به گفته وی اگر در حوزه اقتصادی ضعیف هستیم به دلیل این است که افرادی سر کار هستند که روحیه جهادی و انقلابی ندارند.
سردار حاجی زاده اضافه کرد: توکل یک شبه به دست نمی آید و انسان باید سالها برای به دست آوردن آن روی خودش کار کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: در حوزه اقتصاد دشمن مسائلی پیش آورده است تا مردم را ناامید کند.
وی با اشاره به اضهارات استکبار در خصوص خرابکاری در سیستم نظامی ایران گفت: در مقطعی آمریکا و رژیم صهیونیستی با خرابکاری در برخی از قطعات نظامی به دنبال ضربه بودند که ما با هوشیاری از آن تهدید به عنوان فرصت استفاده کردیم.
سردار حاجی زاده افزود: آنها در برخی از قطعات دستکاری شده شتاب سنج های میکرو جاسازی کرده بودند که ما با شناسایی آنها، از قطعات میکرو شتاب سنج برای ساخت دیگر قطعات نظامی استفاده کردیم.
وی عنوان کرد: ما در مرکز کنترل سپاه، تردد هواپیماهای داعش و فعالیت های آنها در آسمان عراق و سوریه را رصد کرده و در کنترل خود داشتیم.
سردار حاجی زاده اضافه کرد: ما هر جا که مسئول شایسته انتخاب کردیم خروجی آن مثبت بوده است و باید با تجدید نظر در انتخاب های خود آینده کشور را تضمین کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: باید مراقب باشیم و در انتخابات اسیر دو قطبی گرایی و حرکات نفوذی دشمن نشویم.
وی خاطرنشان کرد: کشور زیر ساخت ها و زمینه های فقر زدایی را دارد اما با عمل نکردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در فقر زدایی موفق عمل نکرده ایم.
سردار حاجی زاده تاکید کرد: باید دست در دست هم با اجرای گام دوم انقلاب، کشور را در تمامی عرصه های جهانی سربلند کنیم.
به گزارش ایرنا، پیش از آغاز این آیین سید حمید برقعی اشعاری در مدح ائمه معصومین (ع) قرائت کرد و در پایان از خانواده شهدای برجسته همدان تجلیل شد.
9904/2090
انتهای پیام

نظر شما