شناسهٔ خبر: 31277400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پژمانفر، نماینده مجلس: پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند

نصرالله پژمانفر در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه شنبه) مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸، در تذکری گفت: در جلسه نوبت صبح امروز گزارشی درباره فرار مالیاتی پزشکان ارائه کردم، در این راستا نمایندگان، مرجعِ فرار مالیاتی ۶۷۰۰ میلیارد تومانی پزشکان را جویا شدند و بنده نیز مرکز پژوهش‌ها را به عنوان مرجع معرفی کردم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پژمانفر، نماینده مجلس: پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی دارندنماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مستندات مرکز پژوهش‌های مجلس پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه شنبه) مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸، در تذکری گفت: در جلسه نوبت صبح امروز گزارشی درباره فرار مالیاتی پزشکان ارائه کردم، در این راستا نمایندگان، مرجعِ فرار مالیاتی ۶۷۰۰ میلیارد تومانی پزشکان را جویا شدند و بنده نیز مرکز پژوهش‌ها را به عنوان مرجع معرفی کردم.

وی خطاب به مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: شما صحت عدد را از نماینده مرکز پژوهش ها جویا شدید و ایشان بیان کردند ما گزارشی ندادیم.

پژمان فر ادامه داد: من عین گزارش را برای شما قرائت می‌کنم، در صفحه ۳۲ این گزارش آمده است مقدار واقعی مالیات پزشکان حداقل ۶۷۰۰ میلیارد تومان در سال تخمین زده شده است؛ در حال حاضر بسیاری از پزشکان به فرار مالیاتی متهم هستند.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد هیات رئیسه تحت تاثیر برخی فشارها قرار گرفته که با صحبت‌های بنده درباره اعداد و ارقام مربوط به مالیات پزشکان اینگونه برخورد کرد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: نماینده مرکز پژوهش‌ها در جلسه حاضر بود و ما از ایشان در مورد صحت اطلاعات سوال کردیم این به معنای تحت تاثیر قرار گرفتن نیست.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما