شناسهٔ خبر: 31277148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کردستان|یادواره‌های شهدا هجمه‌های دشمن را خنثی می‌کند

R7848/P/S6,66/CT7 / R7848/P1494/S6,66/CT7

فرماندار شهرستان قروه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: باتوجه به هجمه‌های دشمنان، باید یادواره‌های شهدا بیشتر برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، اجلاسیه بزرگداشت شهدای شهرستان قروه از سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان عصر امروز با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان قروه در این مراسم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: باید همه ما مسئولان در عمل ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

موحد امان‌اللهی با تأکید بر ضرورت تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا و شناساندن رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان به نسل جوان امروزی افزود: ما باید همواره خون شهدا را تکریم کنیم و به‌‌وسیله این «یادواره‌های شهدا» یاد و خاطره و خون پاک شهدا را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهداست، گفت: باتوجه به هجمه‌های دشمنان، باید یادواره‌های شهدا بیشتر برگزار شود.

امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم با بیان اینکه سربلندی ملت ایران مدیون خون شهداست، اظهار داشت: شهدا با خون پاک خود بقای اسلام و انقلاب را رقم زدند و با نوری که از قلبشان جاری شد امت اسلام را حفظ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن باباییان افزود: شهدای گرانقدر این جایگاه را به‌ سادگی به‌دست نیاوردند بلکه با ایثار‌ و از خودگذشتگی‌، جانشان را در راه انقلاب تقدیم کردند تا به این مقام رسیدند، بنابراین باید همه ما قدردان و حافظ خون آنان باشیم.

وی با بیان اینکه تاکتیک جدید دشمن، اسلام‌هراسی در جوامع غربی است، بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر جوانان در برابر توطئه‌های بدخواهان نظام تاکید کرد و گفت: دشمنان از عظمت جایگاه شهدا، تداوم راه شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های سوم هراس دارند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما