شناسهٔ خبر: 31277123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پنج سوپر سیو برای صعود از "ثانی بن جاسم"

رشید مظاهری؛ آخرین سنگر آهنین ذوبی‌ها

گلر ذوبی ها امروز توانست نقش خود را به بهترین نحو ایفا کند. گلر جام جهانی رفته سبزپوشان با پنج سیو موفقی که در کارنامه امروز خود ثبت کرد توانست یاران منصوریان را در جام نگه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش از دیدار امروز ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی می شد رشید مظاهری توانست خود را به عنوان بهترین بازیکن دیدار سخت ذوبی ها در ورزشگاه ثانی بن جاسم معرفی کند.


رشید که در دیدار قبلی ذوبی ها برابر حریف کویتی نیز 120 دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشت و به نوعی اولین کلین شیت خود را در این رقابت ها رقم زد امروز در حالی درون دروازه یاران منصوریان قرار گرفت که به خوبی می دانست مهدی طارمی زهردارتر از همیشه و در اوج آمادگی در انتظار حریف آسیایی الغرافه است تا با بازی موثر و احتمالی خود موجبات صعود تیمش را باعث شود که البته یک بار نیز توانست دروازه ذوبی ها را باز کند. دوگل حریف قطری در نیمه اول، ذوبی ها و مظاهری را به عنوان بازنده به رختکن فرستاد.

 


اما در نیمه دوم اتفاقات به گونه ای دیگر و به سود گلر مطرح ذوبی ها و البته سبزپوشان پیش رفت. مظاهری که در نیمه اول دوبار دروازه خود را باز شده دید در نیمه دوم توانست بسیاری از حملات حریف را خنثی کند تا گل های زده بازیکنان این تیم به هدر نرود و در نهایت کامبک رویایی اصفهانی ها را به دنبال داشته باشد.


رشید در نیمه دوم این دیدار توانست پنج سیو دیدنی از خود به نمایش بگذارد و تماشا گران این دیدار را مبهوت حرکات خود کند. مظاهری در سیوهای فوق العاده خود یک بار ضربه هوشمندانه مهدی طارمی را از روی خط دروازه دفع کرد و به نوعی با دفع یکی از آخرین خطرات بازی، تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا نگه دارد و به مرحله گروهی برساند.


در پایان دیدار نیز مسئولان برگزار کننده دیدار دو تیم ذوب آهن و الغرافه، عملکرد خیره کننده مظاهری را مورد نظر قرار دادند و او را به عنوان بهترین بازیکن این دیدار حساس انتخاب کردند.


گلر بی ادعای ذوب آهنی ها، در لیگ قهرمانان 2018 نیز توانست بود با حراست از دروازه تیمش، رکورددار بیشترین سیو شود و در این آیتم خود را سرآمد تمامی دروازه بان های حاضر در رقابت ها معرفی کند.

 

نظر شما