شناسهٔ خبر: 31276693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام هاشمی:

مردم همیشه با تمام وجود از هویت ملی و اسلامی خود دفاع می‌کنند

گروه فرهنگی - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن نشان دادند که با وجود سختی‌ها و گلایه‌هایی که دارند با تمام وجود از هویت ملی و اسلامی خود دفاع می‌کنند، گفت: مردم در طی کردن گردنه‌‌های سخت، نظام را همراهی می‌کنند اما مسئولان هم باید تمام توان خود را برای حل مشکلات بگذارند.

صاحب‌خبر -
مردم همیشه با تمام وجود از هویت ملی و اسلامی خود دفاع می‌کنند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌السلام‌والمسلمین سیدمحمدباقر هاشمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز در حاشیه‌ نشست خبری سومین جشنواره فرهنگی هنری سیب، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن نشان دادند که با وجود سختی‌ها و گلایه‌هایی که دارند با تمام وجود از هویت ملی و اسلامی خود دفاع می‌کنند.
وی با اشاره به بیانیه‌ی مقام معظم رهبری و توجه به نخبگان و جایگاه آنان در این بیانیه گفت: مراکز آموزش عالی اساس تحولات در جامعه است و باید با تربیت نیروهای توانمند آینده‌ی ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم بزنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: مردم در طی شدن این گردنه‌ی سخت نظام را همراهی می‌کنند اما مسئولان هم باید تمام توان خود را برای حل مشکلات بگذارند و در اظهار نظرهای خود دقت لازم را داشته باشند چون برخی اظهار نظرها مردم را اذیت می‌کند و در واقع نمک پاشیدن روی دردهای مردم است.
هاشمی ضمن قدردانی از حضور دانشجویان در جشنواره فرهنگی هنری سیب، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی نشانه خلاقیت و پشتکار دانشجویان است.
انتهای پیام

نظر شما