شناسهٔ خبر: 31276678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت نیرو-قدیمی | لینک خبر

وزیر نیرو در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:

باید از تناوب‌های محدود مدیریتی گذر کنیم/ در وزارت نیرو به دنبال محدودیت دوره مدیریت و چرخش نخبگان هستیم

وزیر نیرو، با تاکید بر جایگاه ویژه استان خوزستان در معادلات انرژی کشور، گفت: برای فرصت دادن به شایستگان و استفاده از همه ظرفیت ها باید از تناوب‌های محدود مدیریتی گذر کنیم.

صاحب‌خبر -
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا اردکانیان" عصر امروز (سه شنبه) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در اهواز با تاکید بر جایگاه ویژه استان خوزستان در معادلات انرژی کشور، گفت: اهمیت و جایگاه استان خوزستان در حوزه آب و انرژی بر هیچکس پوشیده نیست.
وی افزود: حدود ۲۰ درصد از شبکه های آبیاری مدرن کشور، ۳۷ درصد فروش آب کشور و ۴۰ درصد دارایی های فیزیکی صنعت آب و برق کشور در استان خوزستان قرار دارد و این شاخص ها نشان از جایگاه ویژه این استان در معادلات انرژی و آب دارد.
اردکانیان به ظرفیت بزرگ نیروی انسانی در بدنه این سازمان اشاره کرد و گفت: وجود منابع متعدد زیرزمینی، کشور ما را به یک کشور غنی تبدیل کرده است، اما نباید از این موضوع غافل شد که ما از یک سرمایه ارزشمندتر یعنی نیروی انسانی توانمند که قابلیت تجدیدپذیری دارد، بهره می‌بریم که خوشبختانه این فاکتور در سازمان آب و برق خوزستان به خوبی مشاهده و به عنوان یک ظرفیت برای کشور محسوب می‌شود.
اردکانیان بر لزوم چرخش در بین حلقه‌های مدیریتی تاکید کرد و اظهار کرد: طبق یک اصل جهانی برای فرصت دادن به شایستگان و استفاده از همه ظرفیت ها باید از تناوب‌های محدود مدیریتی گذر کنیم و فرصت را در اختیار افراد مختلف قرار دهیم.
وزیر نیرو تصریح کرد: در وزارت نیرو به دنبال این هستیم تا برای همه مدیریت ها، محدودیت دوره مدیریت قرار دهیم تا شاهد چرخش نخبگان باشیم.
اردکانیان ضمن اشاره به آغاز دوره جدید مدیریتی، به ویژگی های این دوره اشاره کرد و گفت: مدیریت منابع انسانی، صیانت از سرمایه گذاری های انجام شده در بخش آب و برق، ارتقای شفافیت و سلامت سازمان در گردش امور، پاسخگویی مناسب و ارتقای سطح مفاهمه با همه گروه ها از جمله نمایندگان مردم از ویژگی های دوره جدید مدیریتی است.
وی با بیان اینکه شایسته گزینی جزو اولویت های ماست به خصوصیات فرهاد ایزدجو به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان پرداخت و گفت: شناخت منابع استان، تجربه کار در عرصه های مشابه، شناخت کافی از سازمان آب و برق خوزستان، تحصیلات عالی مرتبط، سلامت نفس و انگیزه بالا از مهم‌ترین خصوصیات ایشان است که وی را به یک گزینه مناسب برای این جایگاه مهم تبدیل کرده است.
آیین تودیع "محمدرضا شمسایی" و معارفه "فرهاد ایزدجو" به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور "رضا اردکانیان" وزیر نیرو، "محمد حاج رسولی ها" مدیرعامل شرکت منابع آب ایران و مسئولان استان خوزستان برگزار شد.

نظر شما