شناسهٔ خبر: 31276600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار لرستان:

روستائیان با حمایت از سرمایه‌گذار و کارآفرینی جریان‌ اشتغال را ایجاد کنند

استاندار لرستان گفت: مردم از طریق حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدگر و همچنین کارآفرینی جریان‌های اشتغال را در روستاها ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی امشب در بازدید از روستای صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان اظهار کرد: این روستای شهیدپرور برای استان ما مایه افتخار است، همچنان که شهدا و خانواده‌های آنان چشم و چراغ انقلاب و نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و آزادگان روزی با همه داشته‌های خود نهال انقلاب را آبیاری کردند، بنابراین امروز ما باید با همه داشته‌های خود به مردم خدمت کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه نبایستی اصل نظام و انقلاب را زیر سوال برده و مشکلی ایجاد کرد، افزود: بلکه باید با همدلی و همکاری بیش از پیش به توسعه و افتخارآفرینی برای کشور بپردازیم.

خادمی بیان داشت: مردم مشکلاتی دارند اما به فضل خداوند و یاری خود مردم چالش‌ها حل و وضعیت پایدارتری را در اقتصاد شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر تلاش دولت برای توسعه روستاها خاطرنشان کرد: امروز اغلب روستاها دارای آب، برق، خانه‌های بهداشت و مدارس هستند.

استاندار لرستان ادامه داد: توسعه روستاها نیازمند اقدامات دولتی همچون جاده‌سازی، ایجاد امنیت، برق‌ و گازرسانی است، اغلب این کارها در روستا توسط جمهوری اسلامی انجام شده به‌نحوی‌که امروز شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

خادمی با بیان اینکه اشتغال و رفاه واقعی روستائیان بایستی مورد توجه قرار گیرد، گفت: دولت قادر به انجام این مهم نیست، بنابراین باید خود مردم از طریق حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدگر و همچنین کارآفرینی جریان‌های اشتغال را در روستاها ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: اگر چه منابع خوبی برای کارهای اشتغال‌زای کوچک در روستا تعریف شده است، اما برای دریافت تسهیلات در حوزه روستایی و عشایری مشکلاتی از سوی برخی‌ها وجود دارد که بایستی حل شوند.

انتهای پیام/85018

نظر شما