شناسهٔ خبر: 31276493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همه باید افتخارات انقلاب اسلامی را حفظ کنیم

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز سه شنبه در بازدید از روستای صاحب الزمان (عج) در جمع مردم بیان کرد: شهدا چشم و چراغ ملت و برای همه عزیز هستند.وی با بیان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز سه شنبه در بازدید از روستای صاحب الزمان (عج) در جمع مردم بیان کرد: شهدا چشم و چراغ ملت و برای همه عزیز هستند.
وی با بیان اینکه باید از شجاعت و ایثارگری شهدا درس بگیریم، افزود: ما هم باید همچون شهدا با همه داشته های خود نظام را حفظ کنیم.
استاندار لرستان اظهار داشت:امروز مردم مشکلاتی نیز دارند اما به همت مردم و با کمک خداوند این مشکلات تمام می شود.
خادمی افزود: اوج این مشکلات را پشت سر گذاشته ایم و هرچه دشمنان می توانستند انجام داده اند، از این به بعد شرایط حتما بهتر می شود و وضعیت پایدارتری در اقتصاد خواهیم داشت.
استاندار لرستان گفت:در راستای رفع مشکلات روستاها دولت تلاش بسیار داشته و اکنون اغلب روستاها دارای برق، آب و گاز، خانه بهداشت هستند و زیرساخت روستاها تامین شده است.
وی یاد آور شد: امروز توسعه روستا نیازمند 2 فاکتور اقدامات دولت و تلاش مردم است.
استاندار لرستان همچنین گفت: اکنون جریان مهاجرت معکوس در برخی روستاها رخ داده اما در بخش اشتغال، اقتصاد و رفاه واقعی باید بیشتر تلاش شود.
خادمی اظهار داشت: در این حوزه دولت توان استخدام محدودی دارد و باید مردم در امر سرمایه گذاری و اشتغال همت و حمایت کنند.
وی اظهار داشت: با طرح های بوم گردی و گردشگری می توان جریان اشتغال و درآمد را ایجاد کرد.
خادمی به استفاده روستائیان از تسهیلات خوب چهار درصدی عشایری و روستایی اشاره کرد و گفت: این تسهیلات ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی کوچک است.
7274/6060
انتهای پیام

نظر شما