شناسهٔ خبر: 31276102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 احتمال روز

سيد جلال به مسجد سليمان نمي‌رسد

سيد جلال حسيني که قبل از بازي با پديده، دو جلسه کم فشارتر از ساير نفرات تيم و دقايقي جداگانه تمرين کرده بود خودش را به اين بازي رساند اما در نيمه دوم آسيب ديد و تعويض شد. تصاوير تلويزيوني نشان مي داد او روي نيمکت درد زيادي را تحمل مي کند و احتمالا مصدوميت او جدي است. طبق اخبار دريافتي حسيني از ناحيه همسترينگ آسيب ديده و دچار کشيدگي عضله شده است.

احتمال اينکه حسيني حداقل 10 روزي از ميادين دور باشد زياد است. به اين ترتيب او بازي بعدي پرسپوليس که شنبه مقابل نفت مسجد سليمان خواهد بود را به احتمال خيلي زياد از دست مي دهد و تلاش خواهد شد تا به بازي با صنعت نفت آبادان که پنج شنبه نهم اسفند در تهران برگزار مي شود برسد.

استقلال - پارس جنوبي جم

نبرد انتقامي در آزادي

در اولين ديدار هفته نوزدهم دو تيم استقلال تهران و پارس جنوبي جم به مصاف هم مي‌روند.

هفته نوزدهم هجدهمين دوره ليگ برتر، عصر امروز با برگزاري يک ديدار آغازمي شود و در تهران دو تيم استقلال و پارس جنوبي جم به مصاف يکديگر خواهند رفت. استقلال پس از آنکه چندين هفته روند صعودي طي کرد و با بردهاي پرگل متوالي و کلين‌شيت‌هاي ممتد خود را در حد يک مدعي نشان داد، هفته گذشته در تبريز دچار لغزش شد و با يک گل برابر تراکتورسازي تن به شکست داد.

استقلال در اين فصل دو چهره متفاوت داشته و در برابر تيم‌هاي پايين جدول بي‌رحم و و مقابل بالانشينان ناکام نشان داده است. آبي‌ها در اين فصل در 8 ديداري که با تيم هاي نيمه بالاي جدول داشتند تنها موفق به کسب يک پيروزي شده‌اند.

پارس جنوبي حريف اين هفته استقلال نيز که در نيمه نخست جدول جاي دارد در بازي رفت با نتيجه يک بر صفر موفق به شکست رقيب آبي‌پوش خود شد و نخستين شکست فصل را به اين تيم تحميل کرد. استقلال اگر مي‌خواهد تا هفته‌هاي پاياني در کورس قهرماني قرار گيرد، محکوم به پيروزي در اين ديدار و انتقام گيري از اين تيم جنوبي است.

دو تيم تاکنون 3 بار با يکديگر روبه‌رو شده‌اند که 2 برد سهم پارس جنوبي و يک پيروزي سهم استقلال بوده. پيروزي 4 بر صفر استقلال برابر نماينده استان بوشهر، سنگين‌ترين شکست پارس جنوبي از زمان حضور در ليگ برتر است.

پارس‌جنوبي در هفته گذشته پس از 4 بازي بالاخره موفق به کسب پيروزي شدو اين تيم در اين فصل از نظر نتيجه‌گيري کاملاً در تعادل بوده و در 18 بازي صاحب 6 پيروزي، 6 تساوي و 6 باخت شده است و تيم هفتم جدول است. شرايط اين تيم به گونه‌اي است که نه دغدغه سقوط دارد و نه شانس زيادي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را مي‌توان برايش متصور شد.

رادوشويچ؛ نيمکت نشين پرهزينه

اين روزها که بوژيدار رادوشوويچ از بدقولي مديران باشگاه پرسپوليس ناراحت است و حتي در يکي از جلسات تمريني قبل از بازي با پديده هم شرکت نکرد، فرصت خوبي است تا در مورد ضرورت استفاده از او بازنگري شود.

رادو بازيکن خوبي است، تعصب دارد و هواداران هم خيلي خاطرش را مي‌خواهند. همه اين حرف‌ها درست اما در فوتبال بايد اولويت را به بحث منابع مالي داد. با اين قيمت دلار، واقعا چه توجيهي وجود دارد که پرسپوليس يک دروازه‌بان هميشه ذخيره خارجي داشته باشد؟ الان همه مي‌دانند بيرانوند گلر فيکس قرمزهاست و جز در موارد نادر که او مصدوم يا محروم مي‌شود، خبري از رادو نخواهد بود. پس چرا براي موارد اضطراري، يک دروازه‌بان ايراني جذب نشود که حداقل مخارجش پايين‌تر از اين حرف‌ها باشد؟

ايکاردي در اينتر ماندني است

رئيس باشگاه اينتر تاييد کرد که مائورو ايکاردي در اين تيم خواهد ماند و اين تيم هيچ برنامه‎اي براي فروش او به باشگاه يوونتوس ندارد.

در حالي که آينده مائورو ايکاردي در اينتر در ابهام قرار دارد، استيو ژنگ، رئيس اين باشگاه احتمال پيوستن اين ستاره آرژانتيني به يوونتوس را رد کرده است. اخيرا در اين باشگاه بازوبند کاپيتاني از ايکاردي گرفته شده است. اين اتفاق بعد از اين که واندا نارا، همسر ايکاردي درباره تمديد قرارداد اين بازيکن اظهار نظر کرد رخ داد.

اما با بالا گرفتن شايعات درباره درگيري و جو نامناسب در تيم رئيس باشگاه مجبور به نشان دادن واکنش شد.او در اين باره گفت: در فوتبال هرگز نمي‌توان مطمئنا گفت که معامله‌اي با يوونتوس انجام نخواهد شد. اما در اين مورد خاص هيچ شانسي وجود ندارد که ايکاردي به تيم توريني ملحق شود. ما در حال مذاکره با ايکاردي براي تمديد قراردادش
هستيم.

نظر شما