شناسهٔ خبر: 31276070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

در استان

صاحب‌خبر -

 براي نخستين بار؛

بازگشايي مرکز همياري کارکنان در شرکت آب منطقه‏اي هرمزگان

بندرعباس-شهين صادقي

براي نخستين بار در بخش دولتي و در سطح ادارات استان هرمزگان مرکز همياري کارکنان با حضور مديرعامل شرکت آب منطقه‎اي هرمزگان، مدير کل امور بانوان استانداري و مدير کل تعاون،کار و رفاه اجتماعي هرمزگان در شرکت آب منطقه‎اي هرمزگان بازگشايي شد.

مديرعامل شرکت آب منطقه‎اي هرمزگان با تاکيد بر اينکه سرمايه انساني يکي از ابزارهاي مهم در رشد و توسعه است گفت:مسائل اجتماعي، مشارکت عمومي و تعلق سازماني از جمله مولفه‎هايي است که باعث ايجاد انگيزه براي کارمندان ميشود.

هوشنگ ملايي با اشاره به حضور و مشارکت حداکثري کارکنان شرکت آب منطقه‎اي هرمزگان در فعاليتهاي اين شرکت افزود :گروه‌هايي مانند بسيج، امور فرهنگي، ورزشي، امور بانوان و.... در شرکت آب منطقه‎اي فعاليت دارند که همکاران و در برخي فعاليتها حتي اعضاي خانواده کارکنان نيز مشارکت دارند.

وي در ادامه بيان کرد: در حال حاضر مجموعه ورزشي، مهد کودک، دفتر مشاوره، پزشکي و ... براي کارکنان اين شرکت در حال ارائه خدمات است.

ملايي در پايان سخنان خود تصريح کرد:سازمانهاي دولتي بايد با تدابير لازم ميزان آسيب‎پذيري و مشکلات را در خصوص کارکنان خود کاهش دهند تا يک نيروي فعال و پويا داشته باشند.

گفتني است؛ در پايان اين نشست دفتر همياري کارکنان شرکت آب منطقه‎اي هرمزگان بازگشايي شد.

فرماندار بهارستان:

جمع آوري 40 معتاد متجاهر در بهارستان

بهارستان-اصغري

فرماندار بهارستان از اجراي طرح جمع‎آوري معتادين متجاهر در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، بيژن سليمان پور در اين خصوص گفت: با اجراى طرح جمع‎آوري و ساماندهى معتادين متجاهر در شهرستان بهارستان ،
40 نفر جمع آورى و به کمپ اخوان منتقل شدند .

وي افزود: ماه گذشته هم 70 نفر تحويل کمپ مذکور شده است.

فرماندار بهارستان اظهار داشت:شوراى هماهنگى مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان طى يك سال گذشته فعاليت مطلوب و اقدامات مؤثرى را در اين زمينه داشته است .

رئيس سازمان فضاي سبز شهرداري گرگان:

بهره برداري از 12 پارک جيبي در سطح شهر

گرگان-قهرمان

رئيس سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري گرگان از احداث و بهره برداري 12 پارک جيبي تا پايان سال جاري خبر داد.

يحيي ستوده نيا اظهار کرد: پارکهاي جيبي به عنوان پارک‌هاي کوچک شناخته مي‌شوند که فضاهاي باز شهري در مقياس کوچک هستند، فضاهاي کوچکي که توسط ساختمان‌هاي تجاري يا خانه‌ها احاطه شده و بافت متراکم شهري را از هم جدا مي کنند.

وي ادامه داد: اين پارک‌هاي کوچک به عنوان پارک‌هاي محله‌اي کوچک مقياس عمل کرده و گستره اي از نيازها را برطرف مي‏کنند که عملکردها در اين پارک‌ها شامل رويدادهاي کوچک مانند زمين بازي براي کودکان، فضاي استراحت يا ملاقات دوستان يا مکان خوردن غذا است.

رئيس سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري شهرداري گرگان تاکيد کرد: اين پارکها مي توانند پناهگاهي در برابر شلوغي هاي شهر و همچنين مکاني براي استراحت و تمدد اعصاب باشند و چهار ويژگي کليدي اين پارک‌ها عبارتند از در دسترس بودن ، کمک به مشارکت عمومي ، ايجاد فضايي راحت و امن ، ايجاد مکاني اجتماعي جهت پاسخگويي به نيازهاي ساکنين محله که سعي ما بر اين است بتوانيم در اين راستا موفق عمل کنيم.

ستوده‌نيا افزود: در ايام دهه مبارک فجر دو پارک جيبي در محلات رسالت 3 و شهرک امام 8 مورد بهره برداري قرار گرفت و در حال حاضر سه پارک جيبي در محلات بويه 5،حافظ 2 و رسالت 10 در مراحل نهايي عمليات احداث و بهره برداري بوده و احداث دو پارک ديگر در محلات رسالت 48 و اوزينه در دستور کار اين سازمان با مشارکت معاونت امور زيربنايي و حمل و نقل و ترافيک قرار دارد.

ستوده نيا در پايان ضمن تشکر از شکيبايي شهروندان فهيم گرگاني درخصوص تحمل اختلالات احتمالي ناشي از انجام عمليات عمراني در زمان اجراي پروژه‌ها، گفت: با توجه به رويکرد شهرداري گرگان در خصوص افزايش سرانه فضاي سبز شهري و توزيع متوازن امکانات رفاهي در سطح شهر و همچنين گام برداشتن به سوي ايجاد شهر دوستدار کودک، شهرداري گرگان تمام تلاش خود را براي احداث و بهره برداري از 12 پارک جيبي که بيشترين تأکيد آن بر ايجاد فضاي مخصوص کودکان و نصب مجموعه‌هاي بازي در آنها است، تا پايان سال 97 انجام خواهد داد.

کسب مقام سوم مسابقات وزارت نيرو توسط بانوان برق منطقه اي خوزستان

اهواز-محمدي

تيم دو و ميداني بانوان شرکت برق منطقه اي خوزستان در مسابقات سراسري وزارت نيرو مقام سوم را کسب کرد و تيم هاي بسکتبال و واليبال اين شرکت نيز در مسابقات دهه فجر سازمان آب و برق خوزستان به مقام سوم رسيدند.

مسابقات دو و ميداني با حضور 26 تيم در شهر شيراز برگزار و تيم برق منطقه اي خوزستان با هفت بازيکن و سرپرستي ملوک السادات احمدي در اين مسابقات شرکت کرد.

در اين بازي ها مريم موسيوند مقام اول دو سرعت، سارا درخشنده مقام سوم سرعت و مقام سوم استقامت، نسرين ناصري زاده مقام اول استقامت، مقام دوم سرعت و مقام سوم آمادگي جسماني و فاطمه علاقمند مقام دوم استقامت را در بخش انفرادي کسب کردند.

در پايان نيز در مجموع مدال هاي کسب شده تيم صنعت آب و برق فارس و آب و برق آذربايجان مقام هاي اول و دوم و تيم برق منطقه اي خوزستان مقام سوم را کسب کردند.

همچنين در مسابقات بسکتبال و واليبال سازمان آب و برق خوزستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد تيم هاي شرکت برق منطقه اي خوزستان مقام سوم را کسب کردند.در مسابقات بسکتبال تيم برق منطقه اي خوزستان متشکل از عباس رضوان، مهدي دادفر، محمد رحيم رحيمي و رضا جعفري پس از تيم هاي سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب جنوب شرق به مقام سوم دست يافت.

نظر شما