شناسهٔ خبر: 31275217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محموله داروی قاچاق در دشت آزادگان کشف شد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: محموله داروی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان دشت آزادگان کشف و 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از کانال خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری تیبا که از سوسنگرد به بستان در حال تردد بود، مشکوک شده و به این خودرو دستور ایست دادند.
وی ادامه داد: راننده خودرو به محض رویت پلیس قصد فرار به سمت بیابان های اطراف سوسنگرد را داشت که ماموران با هماهنگی قضایی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک چند گلوله هوایی، خودروی مذکور را متوقف و 2 سرنشین آن را دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک هزار و 300 عدد اسپری رفع تنگی نفس ، یک هزار و 270 عدد انواع قطره دارویی، 250 عدد ژل موضعی ، 96 عدد کرم موضعی، 22 عدد پماد، 218 بسته انواع قرص، 20 عدد ابزار تست خون و 80 عدد کنسرو خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی که به قصد قاچاق به کشورهای هم جوار در خودروی مذکور بارگیری شده بود، کشف شد.
سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

** جمع آوری 188 جام قلیان در اهواز
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از جمع آوری 188 جام قلیان در اجرای طرح های پاکسازی از سطح پارک ها و تفرجگاه های این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع کنندگان قلیان در سطح اماکن عمومی، عوامل یگان امداد و ماموران کلانتری 14 و 18 فرماندهی انتظامی اهواز، با همکاری ماموران شهرداری پس از اخذ دستور قضایی 188 جام قلیان را از سطح پارک ها و تفرجگاه های این شهرستان جمع آوری کنند.
وی این گونه طرح ها را موجب افزایش رضایتمندی شهروندان دانست و از مردم خواست تا با تعامل و مشارکت بیشتر در برخورد با عرضه قلیان در اماکن عمومی پلیس را یاری کنند.

** دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه ای داخل خودرو در باغملک
فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری سارق حرفه ای با هفت فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو در باغملک، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان باغملک با انجام تحقیقات تخصصی و گشت زنی هدفمند، یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه وی دستگیر کردند.
زلقی گفت:متهم در بازجویی پلیس به 6 فقره سرقت قطعات داخل خودرو و یک فقره کیف قاپی در شهرستان باغملک اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان باغملک افزود: توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می شود.
وی ازشهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.
7152/ 6037

نظر شما