شناسهٔ خبر: 31275170 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتشار کتابی از احمدرضا اخوت؛

بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی

کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» نوشتۀ احمدرضا اخوت به بازار کتاب عرضه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اندیشۀ فارس؛ کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» نوشتۀ احمدرضا اخوت و هانی چیت‌چیان منتشر شد. مسائل جنسی در تربیت کودک اهمیتی اساسی دارند. تربیت جنسی می‌تواند نه تنها تعلیم و تربیت کودک را، بلکه کل نظام تربیتی و زندگی را تحت الشعاع خود قرار دهد. قوای جنسی خود را در دوام رشد انسان نشان می‌دهد، در سایر دوره‌های زندگی باید ذیل عقل و خردِ فعال قرار گیرد تا از ناحیه آن زندگی امنیت یافته و فرد دچار عوارض و آسیب‌های آن نشود.

احمدرضا اخوت در کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» بر اساس آیات قرآن به ویژه سوره مبارکه نور و روایات اهل بیت علیهم السلام به بیان خطوط قرمز طرح مسایل جنسی و مباحث مربوط به آن در جامعه پرداخته است.

 عفاف، مراقبت از تمایلات، چگونگی کنترل امیال و فرآیند تحقق عفاف، ضرورت توجه به مختصات مسائل جنسی در زندگی، ضرورت آگاهی به موقع نسبت به مسائل جنسی، پرهیز از فعال‌شدن زودهنگام مسائل جنسی، پرهیز از تقویت قوه خیال و وهم در مسائل جنسی، شکوفایی عفاف با توجه به آموزه‌های سوره نور، چگونگی آموزش مسائل جنسی در دوره‌های مختلف زندگی و مباحث مهم دیگر در حوزه بایسته‌های مسایل جنسی از از جمله موضوعاتی هستند که در این کتاب پیرامون آن‌ها نکاتی آمده است.

کتاب توسط «مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران» با قیمت ۵۰۰۰ تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما