شناسهٔ خبر: 31275127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هم‌زمان با 40 سالگی انقلاب اسلامی؛

مسابقه دو سرعت بین 40 دونده ابرکوهی به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

هم‌زمان با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی یک دوره مسابقه دو سرعت بین 40 دونده ابرکوهی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در آبان ماه سال ۱۳۹۷ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور روز 29 بهمن را به نام روز «اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» اعلام کرد.

در همین راستا و در جهت گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی عصر امروز یک دوره مسابقه دو سرعت به همت هیئت دومیدانی شهرستان و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه ورزشی شهید پوراکبری برگزار شد.

رئیس هیئت دومیدانی شهرستان در گفتگو با خبرنگار فارس دراین‌باره ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این مسابقه که 40 دونده در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شرکت کرده و با طی مسافت 100 متری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محمدرضا فلاح زاده اذعان کرد: مهدی ابراهیم پور، محمد مشتاقیان و ابوالفضل کارگر به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با ثبت حداقل زمان موفق به کسب جایگاه نخست شدند.

فلاح زاده ادامه داد: در رده سنی نونهالان مجتبی فلاح زاده و مهدی پورفلاح، در رده سنی نوجوانان علیرضا بلوردی و علیرضا افضلی و در رده جوانان نیز رضا ستُرگ و کاظم فلاح زاده به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

 

انتهای پیام/3404

نظر شما