شناسهٔ خبر: 31275040 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

باد سوز سرما را در قزوین بیشتر کرد

مریم بهروزی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین تصاویر ماهواره ای و اطلاعات مربوط به نقشه های پیش بینی، امروز تا فردا با گذر امواج

صاحب‌خبر - مریم بهروزی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین تصاویر ماهواره ای و اطلاعات مربوط به نقشه های پیش بینی، امروز تا فردا با گذر امواج ناپایدار از سطح منطقه شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده به خصوص در ارتفاعات خواهیم بود.
وی با اشاره به وضعیت جوی پایدار در 2 روز آینده،تاکید کرد: از بعدازظهر جمعه نیز با گذر امواج ناپایدار، بارش های پراکنده ای را در استان خواهیم داشت.
به گفته این کارشناس هواشناسی، براساس پیش بینی های به عمل آمده همچنان در طول شب دمای هوا در بیشتر مناطق استان به زیر صفر خواهد رسید.
بهروزی ادامه داد: در شبانه روز گذشته شهرهای آوج، کوهین و قزوین با سه درجه سانتیگراد زیر صفر و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند.
وی اضافه کرد: طی مدت یاد شده بالاترین دمای هوای قزوین نیز 9 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
8054*3013
انتهای پیام

نظر شما