شناسهٔ خبر: 31275038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جلسه شورای فنی آذربایجان شرقی عنوان شد؛

ضرورت استفاده ازداده های آماری در دستگاه های اجرایی آذربایجانشرقی

تبریز- جلسه شورای فنی آذربایجان شرقی با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار و بر ضرورت استفاده از داده های آماری در دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی در این جلسه تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه جلسه شورای فنی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد. در این جلسه فاز شناخت و نیازسنجی طرح SDI سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اطلاعاتی جامع از آخرین وضعیت داده های مکانی دستگاه های اجرایی استان ارائه شد

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اینکه استفاده تمامی دستگاه های اجرایی از طرح SDI سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضروری است، ادامه داد: ایجاد زمین های لازم برای سهولت در استفاده از داده های آماری در این خصوص لازم است.

جواد رحمتی با بیان اینکه ایجاد شرایط برابر در مناقصات باید مورد توجه تمامی دستگاه های اجرایی و مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: باید از رفتارهای سلیقه ‌ای در برگزاری مناقصات پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه سلیقه ای برخورد کردن ادارات در انجام وظایف محوله باعث بدبینی مردم می شود، ادامه داد: باید در این خصوص عدالت رعایت شود.

رحمتی در خصوص برگزاری مناقصه ها گفت: باید به سمت عدالت هرچه بیشتر در بین شرکت های هم تراز حرکت کنیم. باید سازمان بازرسی نیز بر روند برگزاری مناقصه ها نظارت داشته و با متخلفان برخورد شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید تمام مناقصه ها با پرهیز از هرگونه انحصار گرایی برگزار شود.

نظر شما