شناسهٔ خبر: 31275007 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کوتاه از دانشگاه سوره :

دانشگاه سوره و ایتالیا همایش طراحی هنر برگزار می کنند

تهران- ایرنا- همایش آینده شهرهای هوشمند، طراحی و هنر به مناسبت روز جهانی طراحی ایتالیا و با همکاری انستیتو اروپایی دیزاین و سفارت ایتالیا در دانشگاه تهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه سوره، به مناسبت روز جهانی طراحی ایتالیا، همایش «آینده شهرهای هوشمند، طراحی و هنر» 12 اسفند برگزار می شود.
این همایش با همکاری مشترک انجمن علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره و با همکاری قطب علمی و فناوری دانشکده معماری دانشگاه تهران، انستیتو اروپایی دیزاین و سفارت ایتالیا برگزار می شود.
لازم به ذکر است، در این همایش جووانی اتونلّو مدیر هنری انستیتو طراحی اروپا در سالن شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران حضور دارد و ورود برای عموم آزاد است.

**اکران مستند «چاووش از درآمد تا فرود»
مستند «چاووش از درآمد تا فرود» به کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک آرش رئیسیان و هانا کامکار روز ششم اسفند در سالن سینمای شهید فهیمی دانشگاه سوره اکران می شود.
این مستند روایتگر شکل گیری، حیات و از هم گسستن کانون موسیقی چاووش است که به سرنوشت سازترین لحظات اجتماعی ایران گره خورده است.
همچنین، مستند «چاووش از درآمد تا فرود» روایت موسیقیگران جوانی است که در بحبوحه روزهای پرالتهاب دهه پنجاه و شصت خورشیدی، تنگاتنگ با وقایع اجتماعی و سیاسی روز، بی وقفه به تلاش موسیقیایی خود ادامه دادند و روز به روز پخته تر شدند و دریچه ای نوین بر موسیقی سنتی ایران گشودند و امروز هر کدام از اساتید بنام موسیقی این مرز و بوم هستند.
**9465**1584

نظر شما