شناسهٔ خبر: 31274474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

درخشش گروه صنعتی و پژوهشی زر در مهم‌ترین رویداد صنایع غذایی جهان

گروه صنعتی و پژوهشی زر برای دهمین سال متوالی در نمایشگاه گلفود امارات حاضر شد و آخرین دستاوردهای بزرگ خود را در تولید محصولات High Tech و دانش بنیان در معرض نمایش بازدید کنندگان از سراسر جهان قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی غذایی گلفود ۲۰۱۹ به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه محصولات غذایی در جهان در مرکز تجارت جهانی امارات آغاز درحال برگزاری است. 

در این دوره از نمایشگاه که میزبان ۱۰۰ هزار بازدیدکننده از ۲۰۰ کشور جهان می‌باشد،  شرکت‌های معتبر مواد غذایی جهان در ۱۲۰ غرفه تخصصی به ارائه دستاوردهای خود مشغول هستند. 

نمایشگاه گلفود که هر ساله صدها نوع از  محصولات و فرآورده‌های غذایی و انواع نوشیدنی ها از مناطق مختلف جهان را در یک مکان متمرکز می‌کند، جایی است که در آن طعم‌های بین‌المللی به بازارهای جهانی معرفی می‌شوند.

این رویداد بزرگ به عنوان اصلی ترین پایگاه توسعه تجارت شرکت های غذایی جهان به حساب می‌آید. این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند. 

حضور بازدیدکنندگان و خریداران از ۲۰۰ کشور جهان نشان دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی است .

گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز به عنوان دومین تولیدکننده پاستا در جهان با معرفی آخرین توانمندی خود در تولید انواع ماکارونی و پاستا و همچنین به عنوان سومین تولیدکننده فروکتوز در جهان با معرفی آخرین دستاوردهای خود در تولید محصولات High Tech و دانش بنیان بر پایه ذرت با هدف صادرات بر اساس مطالعه و فتح بازارهای بین‌المللی به عنوان یکی از مهم ترین صادرکنندگان ایرانی محصولات غذایی در جهان، جهت معرفی محصولات تولیدی گامی بلند در نمایشگاه گلفود امارات بر داشته است. 

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی غذایی گلفود ۲۰۱۹ از ۱۷ الی ۲۱ فوریه در مرکز تجارت جهانی امارات برپا می باشد.

۴۶

نظر شما