شناسهٔ خبر: 31274419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

بسیاری از جزئیات شهادت مأموران پلیس در خیابان پاسداران قابل گفتن نیست

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: یک سال از شهادت چهار رزمنده عزیز ما در خیابان پاسداران گذشت، بسیاری از حرفها را آن زمان نتوانستیم بگویم و اکنون نیز نمی‌توانیم بگویم.

صاحب‌خبر -

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا سردار حسین رحیمی در نخستین مراسم سالگرد شهدای پاسداران اظهار کرد: ما در روزهای گرامیداشت شهدای خیابان پاسداران بازهم عزادار هستیم؛ عزادار 28 نفر از مظلومانی که برای دفاع از حدود ما در دور افتاده ترین نقطه کشور و مقابله با پلیدترین گروه های تروریستی جانفشانی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بنده در استان سیستان و بلوچستان خدمت کردم و مظلومیت شهدای آنجا را دیده ام. یک سال از شهادت چهار رزمنده عزیز ما در خیابان پاسداران گذشت، بسیاری از حرفها را آن زمان نتوانستیم بگویم و اکنون نیز نمی توانیم بگویم، سه نفر از همکاران ما زیر چرخهای اتوبوس جهالت شهید شدند  و آن بسیجی نیز مظلومانه به شهادت رسید.

رحیمی افزود: مدتها با آن افراد برای این که دست از مسیر انحراف و خواسته های غیراصولی دست بردارند صحبت کردیم و خیلی ها به من خرده گرفتند که چرا این کار را کردی که گفتم حریف ما در کویر سیستان و بلوچستان، جبهه جنگ و مرز نیست، این افراد در کنار کلانتری و در ساعاتی که مردم در آنجا عبور و مرور داشتند و ساکن بودند، دست به اقدام می زدند، این افراد بیش از دو ماه آسایش ساکنان خیابان پاسداران را سلب کرده بودند و باید با آنها برخورد مدبرانه می شد.

وی افزود: در این ماجرا به خاطر مردم صبور بودیم و سکوت کردیم و این شهدا مظلومانه جانشان را برای امنیت مردم تقدیم کردند، امام  راحل آرمانهایی را برای ما تعریف کرد، چهل سال است برای دفاع از آرمانهای امام و مقابله با کفر ایستاده ایم و باز هم خواهیم ایستاد. دشمن بداند اگر بخواهد کاری کند باید از روی جنازه تک تک ما بگذارد، انقلاب به بهای سنگینی به دست ما آمده و با تمام وجود و قدرت راسخ از اسلام ناب دفاع می کنیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: امام به ما تفاوت اسلام ناب محمدی و انگلیسی را نشان داد، در این مسیر ایستادگی می کنیم، من مظلومیت این شهدا را درک کردم، امیدواریم در مسیر آرمانهایی که این جوانان عزیز جانشان را تقدیم کردند، ایستادگی کرده و دفاع کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: دشمن می گوید با مردم کاری ندارد درصورتی که تمام مشکلات را برای مردم ایجاد کرده اند، انقلاب اسلامی به ما یاد داد که نه زور بگوییم نه زیر زور برویم و با قدرت از آرمانهای شهدا دفاع می کنیم.

یکی از لیدرهای اغتشاشات پاسداران: بازیچه شدیم/در آشوب های پاسداران ری استارتی ها هم بودند

نماینده دادستان تهران: حمله به مأموران ناجا در خیابان پاسداران سازماندهی شده بود

دادستان تهران: آشوب منطقه پاسداران بدتر از آشوب های سال 88 بود

اختصاصی تسنیم/روایت یک شاهد از قصاص «محمد ثلاث» / پای چوبه دار هم گفت «پشیمان نیستم»

رئیس دادگستری استان تهران: محمد ثلاث هیچ گاه رانندگی اتوبوس را انکار نکرد/ادعای بازداشت قبل از حادثه دروغ است + فیلم

محمد ثلاث قصاص شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما