شناسهٔ خبر: 31273420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در مصاحبه با آاس

بونوچی: پیشنهاد رئال را به خاطر یووه رد کردم

لئوناردو بونوچی برای اولین بار تایید کرد که تابستان امسال از رئال مادرید پیشنهادی رسمی دریافت کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی، تابستان 2017 در انتقالی بحث برانگیز یوونتوس را به مقصد میلان ترک کرد ولی تنها پس از یک سال بازی برای روسونری بار دیگر به یوونتوس بازگشت.  یووه برای بازگرداندن او 35 میلیون یورو هزینه کرد ضمن اینکه کالدارا و ایگواین هم در این جا به جایی به میلان رفتند. 

بونوچی در مصاحبه با نشریه آاس اسپانیا تایید کرد که از رئال هم پیشنهاد وسوسه کننده ای دریافت کرده بود.

 

 

 

 

بونوچی در همین رابطه گفت:« بله؛ واقعیت دارد. از رئال هم پیشنهاد داشتم. برای من باعث افتخار بود و نشان می داد که در سال های اخیر خوب کار کرده ام. قطعا بازی برای رئال آرزوی هر بازیکنی است ولی من دوست داشتم به یوونتوس برگردم؛ جایی که حس بودن در خانه را برایم دارد. پیشنهاد رئال را رد کردم و ترجیح دادم بازهم پیراهن یوونتوس را به تن کنم.

فصل گذشته تمام مدت در میلان بودم و به ندرت می توانستم فرزندانم را ببینم. این قضیه هم یکی از مهمترین دلایلم برای بازگشت به یوونتوس و شهر تورین بود.»

 

پیوستن رونالدو به یووه:« رونالدو؟ زمانی که او به یوونتوس پیوست، واقعا خوشحال نشدم، البته می‌دانید که من آن موقع هنوز بازیکن میلان و رقیب او بودم. ولی جدا از شوخی، ورود رونالدو برای فوتبال ایتالیا اتفاق خوبی بود. وقتی بهترین بازیکن دنیا می‌آید، معنایش آن است که لیگ‌ تان دوباره جذاب شده است. من او را به خاطر ثبات و ساده کار کردنش تحسین می‌کنم. او بلافاصله پس از ورودش، در خدمت تیم بود و همیشه حامی تیم بوده و من واقعاً از شیوه کاری‌اش تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. هر روز، قبل و بعد از تمرینات شما او را سالن بدنسازی می‌بینید. من هم مانند او کار می‌کنم اما بعضی روزها امکانش نیست که این کار را انجام دهید اما رونالدو همیشه آنجاست. او یک ماشین است و توقف در کارش نیست.»

 

قهرمانی چمپیونزلیگ:« وقتی رونالدو، بهترین بازیکن دنیا به تیم شما ملحق می‌شود، یعنی اینکه سطح توقعات از تیم‌ تان بالا رفته است. بله هدف ما قهرمانی در اروپاست و نمی‌توانم و نمی‌‌خواهیم این را از کسی پنهان کنیم. اولین حریف ما در مرحله حذفی اتلتیکو است و این تیم شباهت زیادی به یوونتوس دارد. آلگری همیشه می‌گوید که لیگ قهرمانان را مدافعان می‌برند.»

 

 

نظر شما