شناسهٔ خبر: 31273402 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه سراسری سوغات و هدایا در اراک گشایش یافت

اراک - ایرنا - نهمین نمایشگاه سراسری سوغات و هدایا عصر روز سه شنبه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به ایرنا گفت: 103 شرکت کننده در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را در 140 غرفه به معرض دید علاقه مندان گذاشته اند.
«مهدی جهانمیرزایی» ادامه داد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات، سوغات و توانمندی استان های مختلف را عرضه کرده اند.
وی بیان کرد: معرفی فرهنگ اصلی، آداب و رسوم، صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی نقاط مختلف کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی اظهار داشت: نمایشگاه سوغات و هدایا از پرطرفدارترین نمایشگاه های استان در سراسر سال است و به همین دلیل برگزاری آن با اولویت و برنامه ریزی خاص پی گرفته شده است.
جهانمیرزایی اظهار داشت: این نمایشگاه تا چهارم اسفندماه جاری عصرها از ساعت 15 تا 21 و جمعه سوم اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 21 میزبان علاقه مندان است.
نمایشگاه بین اللمی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.
3017/6013/

نظر شما