شناسهٔ خبر: 31273386 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

پاتک های شبانه غزه به رژیم صهیونیستی

به دنبال حملات نیروهای اشغالگر صهیونیستی به تظاهرکنندگانی که شبانه در شرق شهر غزه فعالیت می کردند،7 فلسطینی از جمله یک کودک به دنبال شلیک گاز و گلوله زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطين

این فعالیت ها شامل آتش زدن لاستیک ها، به صدا درآوردن آژیرها بود که هدف از آن نیز دستپاچه کردن نیروهای اشغالگر بود.

سرودهای انقلابی، سربازان اشغالگر صهیونیستی در مرزهای شرق غزه را بسیار بیمناک و نگران کرده است.

این منطقه بیشتر به میدان جنگ شبیه شده، فلسطینی ها با فعالیت های شبانه با نام " دستپاچه کردن شبانه " در صدد در تنگنا قرار دادن اشغالگران هستند.

لاستیک های شعله ور شده ،سرودهای انقلابی، بوق و نورهای لیزر ابزار ساده ای است که تاثیرات زیادی بر سربازان اشغالگر در شبهای غزه می گذارد و خواب خوش شبانه را از چشمان آنان ربوده است.

فلسطینیان درصدد این هستند که خواب راحت را از اشغالگران بگیرند و با اراده و صبر زیاد برای مقابله با آنان راه های جدیدی یافته اند.

به گونه ای که اشغالگران نمی دانند چگونه با اراده مردمی نیروهای مقاومت که با طرح های عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی مخالف هستند، مقابله کنند.

نیروهای مقاومت هم چنان عهد خود را در مخالفت با قراردادهای مشکوک، یهودی سازی قدس اشغالی و چشم پوشی از حقوق و مقدسات، با خون خود می نویسند.

فلسطینی ها؛ با توجه به ادامه محاصره نوارغزه، برای مقابله با آن ، به دنبال راهکارهای جدیدی هستند که ادامه برگزاری راهپیمائی های بازگشت در هر جمعه که بیش از 200 شهید و بیش از 19 هزار زخمی داشته تا بالن های آتش زا و راهپیمائی های دریایی برای شکستن محاصره از جمله آنهاست.

درست است که ابزار و وسائل مقابله با اشغالگران مختلف بوده اما هدف یکی یعنی همان آزادی سرزمین فلسطین و بازگرداندن مقدسات و لغو معاملات مشکوک و مخالفت با عادی سازی رژیم صهیونیستی است .

نظر شما