شناسهٔ خبر: 31273374 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

محمدتقی احمدی:

استادان راهنمای دانشجویان غیرایرانی اعتبار ویژه می‌گیرند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: به استادان راهنمای دانشجویان غیرایرانی اعتبار ویژه‌ای تخصیص می‌یابد تا دارای مجوزهای مالی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، محمدتقی احمدی در گردهمایی دانشجویان بین‌المللی، از اعطای اعتبار ویژه به استادان راهنمای دانشجویان غیرایرانی خبر داد و اظهار کرد: به استادان راهنمای دانشجویان غیرایرانی اعتبار ویژه‌ای تخصیص می‌یابد تا دارای مجوزهای مالی باشند و بتوانند برخی از مسائل زندگی دانشجویان را مورد پشتیبانی‌های اندک خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در این گردهمایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان غیرایرانی بیان کرد: امیدوارم این جلسه فرصتی باشد تا شما دانشجویان غیرایرانی بتوانید نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید و امکان آشنایی بیشتری شما با روندها و سیاست‌های دانشگاه فراهم شود.

وی افزود: دانشگاه تربیت مدرس تلاش می‌کند تا دوران زندگی شما در ایران و دانشگاه تربیت مدرس به‌خوبی سپری شود و روند امور تسهیل گردد و شادابی، نشاط و تسهیل در امور اداری و اجرایی را برای شما بیش از پیش فراهم کند.

احمدی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها و شاخص‌های طرح تحول راهبردی دانشگاه، رشد کمی و افزایش رضایت و کیفیت تحصیلی دانشجویان غیرایرانی است و این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما به دنبال بهبود شرایط رفاهی و حفظ استانداردهای علمی و دانشگاهی در امور مربوط به تحصیل شما هستیم و واحد بین‌الملل و معاون آموزشی این دانشگاه نیز همواره روان‌سازی فعالیت‌های دانشجویان غیرایرانی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: این دانشگاه در ماه‌های اخیر مجوز ایجاد مرکز آموزش زبان فارسی جهت برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی را اخذ کرده است و احتمالاً تعداد بسیار زیادی دانشجویان غیرایرانی به این دانشگاه اضافه می‌شوند تا از دوره‌های این مرکز استفاده کنند و همچنین در دانشگاه در دوره‌های تخصصی تحصیل کنند.

احمدی در ادامه بر لزوم برگزاری تورهای دسته‌جمعی برای بازدید از دیدنی‌های ایران و مکان‌های جذاب فرهنگی، علمی، اجتماعی و تاریخی کشور برای دانشجویان غیرایرانی تأکید کرد و این امر را فرصتی برای تبادل فرهنگی بهتر عنوان کرد.

انتهای پیام/4123/4118/پ

نظر شما