شناسهٔ خبر: 31273370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش نماینده مشهد در مسابقات قهرمانی شنای هنری کشور

خبرگزاری صداوسیما

تيم بانوان شهيد هاشمي نژاد مشهد در مسابقات جام كشور و قهرماني كشور شناي هنري موفق به کسب نشان در همه رده های سنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این دوره از مسابقات، در گروه سنی زیر 12 سال از تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد، الینا غفوریان تیماجی در رشته سولو و الینا غفوریان تیماجی و ملینا مظاهری در رشته دوئت به مقام قهرمانی دست یافتند.

نماینده مشهد در رشته روتین تیمی با ترکیب الینا غفوریان تیماجی، ملینا مظاهری، پارمیدا پورحسینی، دنیا اکرمی، مهدیسا جوادی، پریسا افچنگی و نیکو مظفری موفق به کسب مدال طلا تیمی شد.

در گروه سنی 13 تا 15 سال هم الینا حاجی بابایی در رشته سولو و کیمیا جلالیان و الینا حاجی بابایی در رشته دوئت از تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد به مقام سوم دست یافتند.

در رقابت های بخش تیمی این رده سنی هم خراسان رضوی موفق به کسب مدال نقره تیمی شد.

در گروه سنی 16 تا 18 سال، سیمین صابری امرغان و فاطمه زرگران در رشته سولو از تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند و سیمین صابری و فاطمه زرگران در رشته دوئت به مقام قهرمانی دست یافتند.

 همچنین تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد در بخش تیمی این رده سنی با ترکیب سیمین صابری امرغان، فاطمه زرگران، فرزانه زرگران و صفیه ابراهیم پور موفق به کسب مدال نقره تیمی شد.

در گروه سنی 19 سال به بالا، کیمیا مجیدی و غزاله پویامنش در رشته دوئت موفق به کسب مقام برنز شدند.
در پایان نیز تیم شهید هاشمی نژاد مشهد به مربیگری نیلوفر اسماعیلی، موفق به کسب جام قهرمانی در گروه سنی زیر 12 سال،جام نایب قهرمانی در گروه سنی 13 تا 15 سال، جام قهرمانی در گروه سنی 16 تا 18 سال و نشان برنز در گروه سنی 19 سال به بالا شد.

نظر شما