شناسهٔ خبر: 31273340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جلسه ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر در سلماس برگزار شد

به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتیو اجتماعی فرمانداری سلماس هدف از تشکیل این ستاد را بسط و توسعه گردشگری در سلماس و ایجاد و هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتیو اجتماعی فرمانداری سلماس هدف از تشکیل این ستاد را بسط و توسعه گردشگری در سلماس و ایجاد و هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه بر سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت های سفر طی نوروز ٩٨ بیان کرد.
عباس محمدزاده اظهار داشت: از تمام توان دستگاه های مستقر در شهرستان سلماس استفاده می شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزیت های شهرستان معرفی شود.
وی تشکیل جلسات ستاد و کمیته های 10 گانه را هر 15 روز یک بار ضروری دانست و گفت: در ایام نوروز، کیوسک های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، انتظامی، خدماتی و اطلاع رسانی در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی شهرستان و شهرهای تابعه مستقر می شود.
محمدزاده افزود: برای هماهنگی بیشتر در خدمات رسانی بیستم تا بیست و پنجم اسفند سال جاری نسبت به برگزاری رزمایش ترافیکی و خدمات سفر با حضور تمام دستگاه های عضو ستاد، اقدام خواهد شد.
7156/7129
انتهای پیام

نظر شما