شناسهٔ خبر: 31273305 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مدیر برنامه های سالا: کاردیف سیتی تمام اطلاعات لازم در مورد پرواز سالا را در اختیار داشت؛ آنها سعی می کنند مرا مقصر جلوه دهند

مهیار میرزاپور

داستان سقوط هواپیمای امیلیانو سالا همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ویلی مک کی، مدیر برنامه های امیلیانو سالا، مدارکی در اختیار رسانه ها قرار داده که نشان می دهد اظهارات مهمت دالمان، رئیس باشگاه کاردیف سیتی در مورد عدم اطلاعش از سفر سالا درست نیست.

به گزارش میرور، امیلیانو سالا که از باشگاه نانت فرانسه به کاردیف سیتی منتقل شده بود در اثر سقوط هواپیمایش، جان خود را از دست داد. کاردیف هنوز 15میلیون پوندی که بابت این انتقال به نانت بدهکار است را پرداخت نکرده است. آنها به نوعی مک کی، مدیر برنامه های سالا را مقصر می دانند. حالا مک کی نسبت به این موضع واکنش نشان داده است. اگر گزارش رسمی این سانحه هوایی نشان دهد که خلبان هواپیمای موردنظر، گواهینامه لازم را نداشته، کاردیف می خواهد در این مورد از باشگاه ولزی سلب مسئولیت شود. در ضمن آنها می خواهند علیه مک کی شکایت کنند. مدیر برنامه های سالا در این مورد گفت:

در این ماجرا، کاردیف سیتی هیچ کلاسی از خود نشان نداده و آنها سعی می کنند مرا مقصر جلوه دهند. همه در مورد همان پروازی حرف می زنیم که با سقوط به پایان رسید؟ باشگاه کاردیف تمام اطلاعات لازم در مورد این پرواز و سفر سالا را در اختیار داشت. چه زمانی آنها می خواهند حقیقت را بگویند؟

در ضمن او به این نکته هم اشاره کرد که در هیچ کدام از سفرهای قبلی، از هواپیمای پایپر مالیبو و خلبان موردنظر استفاده نشده است.

نظر شما