شناسهٔ خبر: 31273299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شاهرخ شهنازی: همواره نگران سهراب مرادی و همه ورزشکاران هستیم/ پیام‌های تبریک مسئولان کشور بهترین اتفاق سال ۹۷ بود

R39321/P/S3,27/CT12 / R39321/P1015145/S27,3,29,33/CT12 / R39321/P1015145/S27,3,29,33/CT11

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد، این کمیته پیگیر وضعیت جسمانی قهرمان ارزنده وزنه‌برداری ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ شهنازی در پایان مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات موجود در پروسه کار فدراسیون و همچنین برنامه‌های آتی در مجمع ارائه و تصویب شد. با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای و مسابقات پیش رو امیدواریم فدراسیون در مسیر کسب سهمیه موفق باشد. نگاه ما به فدراسیون تیراندازی با کمان در جهت کسب سهمیه المپیک است، اما شاید کسب مدال سخت باشد.

وی در ادامه افزود: فدراسیون تیراندازی با کمان به هیئت‌ها و وضعیت ورزشکاران توجه می‌کند و اگر لازم باشد ما هم حمایت خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد بهترین اتفاق سال 97 گفت: پیام‌هایی که در موفقیت بچه‌ها در بازی‌های  آسیایی و پاراآسیایی مقامات بالای کشور دادند برای من ارزشمند بود، به خصوص در برخی از بازی‌ها قدردانی‌های خوبی شد. وقتی این پیام‌ها از سوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس مجلس صادر شد، مرا خوشحال کرد.

وی درباره وضعیت مصدومیت سهراب مرادی یادآور شد: اعتقاد داریم همکاران و پزشکان با دلسوزی نگاه و موضوع را پیگیری می‌کنند. ما و وزارت ورزش برای این قهرمان و همه ورزشکاران هرکاری لازم باشد، انجام می‌دهیم. پزشکان معتقدند اینکه چگونه و چه کسی عمل جراحی مرادی را انجام دهد، مهم است و  جای امیدواری دارد که به المپیک برسد. ما همواره نگران سهراب مرادی و همه ورزشکاران هستیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما