شناسهٔ خبر: 31273290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پخش غیرقانونی جام ملت های فوتبال آسیا در شبکه عربستانی/ AFCکارشناس استخدام می کند

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد: این نهاد برای مقابله با سرقت حقوق معنویش توسط شبکه «بی اوت کیو» منتسب به کشور عربستان که پخش غیرقانونی دیدارهای جام ملت های 2019 آسیا یکی از نمونه های آن بود، دست به دامن متخصصان شده است.

صاحب‌خبر -

ای اف سی روز سه شنبه نوشت: بدنبال پخش غیرقانونی برخی از رقابت های معتبر فوتبالی توسط شبکه بی اوت کیو (beoutQ)، تعدادی از نهادهای فوتبالی از جمله فیفا و یوفا ماه گذشته این شبکه منتسب به عربستان سعودی را تحت پیگرد قانونی قرار دادند. این نهادها می گویند حق پخش تلویزیونی محتوای برنامه ها در خاورمیانه به طور انحصاری به شبکه تلویزیونی «بی این اسپورتس» در قطر، تعلق دارد.
ای اف سی با انتشار بیانیه ای و با اشاره به بیانیه پیشین این نهاد در رابطه با این موضوع اعلام کرد: به منظور تقویت موضع ای اف سی در برابر سارقان حقوق معنوی (IP)، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد تا به منظور توسعه مبارزات و کاهش ریسک های ناشی از چنین اقداماتی، متخصصان پیشتاز فعال در این حوزه را استخدام کند.
بدنبال قطع روابط دیپلماتیک عربستان سعودی و متحدانش با قطر به اتهام تامین مالی تروریسم، بی اوت کیو در سال 2017 به یکباره ظهور کرد./ ایرنا

نظر شما