شناسهٔ خبر: 31272851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی از 12 اسفند در البرز/ 138 هزار مسافر در نوروز 97 خدمات دریافت کردند

در آستانه نوروز سال 98 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش فروش بلیت اتوبوس‌ های بین شهری از 12 اسفند ماه سال‌ جاری همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز می‌ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مهرداد جهانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن اعلام این خبر، امروز سه شنبه گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و به منظور رفاه حال کاربران بخش حمل و نقل جاده ای  و فراهم کردن شرایط سفر برنامه ریزی شده برای مردم، پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از12  اسفند ماه در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می شود.

وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می توانند به سایت های فروش بلیت safar724.com    ،  payaneh.ir  ، mrbilit.com ، alibaba.ir  و سایر اپلیکیشن های موبایل و همچنین سایت های اینترنتی اختصاصی شرکتهای مسافربری مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.
 
جهانی اظهار داشت: برای فروش بلیت علاوه بر  دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و دفاتر آژانس های مسافرتی، دفاتر شرکتهای مسافربری مستقر در پایانه شهید کلانتری نیز به صورت حضوری پیش فروش بلیت را برای ایام نوروز انجام خواهند داد. 
 
وی تصریح کرد: شهروندان با پیش خرید بلیت و موکول نکردن خرید بلیت به روزهای پایانی سال  و با انجام سفرهای برنامه ریزی شده، امکان برنامه ریزی برای تامین ناوگان درخور و شایسته شهروندان استان البرز را برای شرکتهای حمل و نقل مسافر بین شهری استان فراهم خواهند کرد.
 
مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در خاتمه گفت: برای جابجایی مسافران نوروزی 300  دستگاه اتوبوس بین شهری و 150 دستگاه سواری بین شهری تامین و تجهیز شده اند و 27 شرکت حمل و نقل مسافر استان، از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران برخوردار هستند.
 
شایان ذکر است در ایام نوروز سال 97 مجموعاً  بیش از 138 هزار مسافر  از مبدا کرج طی 8400 سفر  شامل   6400 سفر با اتوبوس و 2000  سفر با سواری به 84 شهر کشور عزیمت نموده اند.
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما